أثر استراتيجية التصحيح الذاتي على أداء تلميذات الصف الرابع الابتدائي اللاتي لديهن صعوبات تعلم في الإملاء، وعلاقته بمفهوم الذات الأکاديمي The Effect of Self-Correction Strategy on the Performance of 4th Grade Female Students with Learning Disabilities in Spelling, and its Relationship to the Academic Self-Concept
أبونيان, ., الصالح, . (2017). أثر استراتيجية التصحيح الذاتي على أداء تلميذات الصف الرابع الابتدائي اللاتي لديهن صعوبات تعلم في الإملاء، وعلاقته بمفهوم الذات الأکاديمي The Effect of Self-Correction Strategy on the Performance of 4th Grade Female Students with Learning Disabilities in Spelling, and its Relationship to the Academic Self-Concept. EKB Journal Management System, 5(20 الجزء الثانى), 31-66. doi: 10.21608/sero.2017.91749
إبراهيم بن سعد أبونيان; نهى بنت محمد الصالح. "أثر استراتيجية التصحيح الذاتي على أداء تلميذات الصف الرابع الابتدائي اللاتي لديهن صعوبات تعلم في الإملاء، وعلاقته بمفهوم الذات الأکاديمي The Effect of Self-Correction Strategy on the Performance of 4th Grade Female Students with Learning Disabilities in Spelling, and its Relationship to the Academic Self-Concept". EKB Journal Management System, 5, 20 الجزء الثانى, 2017, 31-66. doi: 10.21608/sero.2017.91749
أبونيان, ., الصالح, . (2017). 'أثر استراتيجية التصحيح الذاتي على أداء تلميذات الصف الرابع الابتدائي اللاتي لديهن صعوبات تعلم في الإملاء، وعلاقته بمفهوم الذات الأکاديمي The Effect of Self-Correction Strategy on the Performance of 4th Grade Female Students with Learning Disabilities in Spelling, and its Relationship to the Academic Self-Concept', EKB Journal Management System, 5(20 الجزء الثانى), pp. 31-66. doi: 10.21608/sero.2017.91749
أبونيان, ., الصالح, . أثر استراتيجية التصحيح الذاتي على أداء تلميذات الصف الرابع الابتدائي اللاتي لديهن صعوبات تعلم في الإملاء، وعلاقته بمفهوم الذات الأکاديمي The Effect of Self-Correction Strategy on the Performance of 4th Grade Female Students with Learning Disabilities in Spelling, and its Relationship to the Academic Self-Concept. EKB Journal Management System, 2017; 5(20 الجزء الثانى): 31-66. doi: 10.21608/sero.2017.91749