EKB Journal Management System
Keywords = brand equity
Number of Articles: 15

1

الثقة بالعلامة التجارية كمتغير وسيط بين أبعاد الخبرة بالعلامة وقيمة العلامة :دراسة تطبيقية

Volume 14, Issue 4, October 2023, Page 1389-1496
سمر عبدالتواب تركي; أميرة موسى السيد

2

تأثير استخدام الشركات لأنشطة التسويق بمحتوى وسائل التواصل الاجتماعي على الوزن النسبي للعلامة التجارية

Volume 2023, Issue 84, July 2023, Page 2083-2130
لمياء أحمد شعبان

3

أثر رعاية الشركات للأحداث الخاصة علي قيمة العلامة التجارية والولاء لها: بطولة كأس العالم لكرة القدم 2022 نموذجا

Volume 2023, Issue 83, April 2023, Page 565-627
محمد فؤاد محمد الدهراوي; هناء حمدي أحمد بيومي

4

التسويق الرجعي كمحدد لأبعاد الوزن النسبي للعلامة بين أجيال Baby Boomers وGeneration X وMillennials دراسة تحليلية مقارنة

Volume 64, Issue 3, January 2023, Page 1669-1696
نسرين الشربيني; اسلام ناصر; آيات احمد; رضوى احمد; مونيا محسن

5

Investigating the impact of social media antecedents on brand equity and online fashion purchase intention

Volume 24, Issue 1, January 2023, Page 170-201
سارة الشاذلي

6

The Role of Brand Equity in the impact of Social Media Influencers Marketing and E-Word of Mouth on Purchase Intention: A Field Study Applied on the Customers of Mobile Phone Companies in Egypt

Volume 47, Issue 4, October 2022, Page 75-128
ندى يوسف شعبان مبارز

7

Advertising strategies for maintaining nation brand equity in times of crisis “Egyptian tourism advertising campaigns as a model”

Volume 12, Issue 5, September and October 2022, Page 243-260
Nancy Abdalla Mohmed Fakhry

8

The Effect of Advertising Appeals on Brand Health: The Brand Asset Valuator Model as a Mediating Factor

Volume 13, Issue 3, July 2022, Page 498-556
Azza Abdel Kader El Borsaly

9

تأثير المشاركة الاجتماعية للعملاء في مجتمعات العلامات التجارية للفنادق على وسائل التواصل الاجتماعي على قيمة العلامة التجارية المستندة إلى المستهلك وتأييد العملاء لها

Volume 6, Issue 1, June 2022, Page 96-117
ياسر عبد العاطي; هيثم دراز

10

تطبيق التصميم الديناميکي للبراند: دراسة حالة مقارنة لبراند متحف التايت

Volume 1, Issue 5, October 2021, Page 321-335
هانزاده البديوي; جيهان الريفي; دينا عبود

11

Analyzing the Effect of Social Media Use, Perceived Value, Brand Trust and Electronic Word of Mouth on Brand Equity: The Mediating Role of Brand Image: An Applied Study on Egyptian Banking Sector

Volume 58, Issue 5, September 2021, Page 1-59
AlaaEldin Abbass Ali

12

The Role of Social Media in Building Brand Equity: A Study on the Facebook Pages of the Airlines Sector in Egypt

Volume 58, Issue 2, March 2021, Page 127-158
Hazem Gaber; Ahmed Elsamadicy

13

بناء قيمة المارکة باستخدام الإعلانات ذات المحتوي الذي يتم انشاؤه من قبل المستخدمون

Volume 5, Issue 23, September 2020, Page 557-573
دينا عبود

14

Brand Equity Role in Customers Planned Behavior in the Egyptian E-Banking Sector

Volume 41, Issue 2, April 2019, Page 71-109
نيفين الصغير

15

نظرية المتعــــة ودورهــا فى استدامــة البرانــد

Volume 4, Issue 14, March and April 2019, Page 496-510
نانسى عبد الله فخرى