| 1. | Revisiting Sarton with AI: A Contemporary Reappraisal of the Islamic Scientific Legacy (750–1100 CE) | |
| Volume 2, Issue 3, October 2025, Pages 1-10 | ||
| Hamed Ead | ||
| 2. | القدرة التنبؤية لتصورات معلمي المدارس الإعدادية حول التعليم بين المجالي في تعزيز التفكير الإبداعي والناقد لدى الطلاب في الجليل | |
| Volume 81, Issue 1, October 2025, Pages 11-56 | ||
| ريما محمود داهود; فخري مصطفى دويكات | ||
| 3. | A Proposed Framework for Integrating Interdisciplinary Approach in Undergraduate Architecture Design Education إطار مقترح لدمج النهج البيني في تعليم التصميم المعماري بمرحلة البكالوريوس | |
| Volume 49, Issue 2, April 2025, Pages 120-142 | ||
| Hala Adeeb Fahmy | ||