دمج أنشطة "التعلم غير النظامي المقصود" في التعليم المعماري لدعم تحقق کفاءات التعلم "تجربة تطبيقية" Incorporate Activities of "Intended Non-formal Learning" into Architectural Education To Support the Achievement of Learning Competencies. "Applied Experience"
Rizk, S. (2020). دمج أنشطة "التعلم غير النظامي المقصود" في التعليم المعماري لدعم تحقق کفاءات التعلم "تجربة تطبيقية" Incorporate Activities of "Intended Non-formal Learning" into Architectural Education To Support the Achievement of Learning Competencies. "Applied Experience". EKB Journal Management System, 37(1), 37-59. doi: 10.21608/jur.2020.108646
Sahar Rizk. "دمج أنشطة "التعلم غير النظامي المقصود" في التعليم المعماري لدعم تحقق کفاءات التعلم "تجربة تطبيقية" Incorporate Activities of "Intended Non-formal Learning" into Architectural Education To Support the Achievement of Learning Competencies. "Applied Experience"". EKB Journal Management System, 37, 1, 2020, 37-59. doi: 10.21608/jur.2020.108646
Rizk, S. (2020). 'دمج أنشطة "التعلم غير النظامي المقصود" في التعليم المعماري لدعم تحقق کفاءات التعلم "تجربة تطبيقية" Incorporate Activities of "Intended Non-formal Learning" into Architectural Education To Support the Achievement of Learning Competencies. "Applied Experience"', EKB Journal Management System, 37(1), pp. 37-59. doi: 10.21608/jur.2020.108646
Rizk, S. دمج أنشطة "التعلم غير النظامي المقصود" في التعليم المعماري لدعم تحقق کفاءات التعلم "تجربة تطبيقية" Incorporate Activities of "Intended Non-formal Learning" into Architectural Education To Support the Achievement of Learning Competencies. "Applied Experience". EKB Journal Management System, 2020; 37(1): 37-59. doi: 10.21608/jur.2020.108646