فاعلية المنظمات التمهيدية البصرية ببيئة تعلم إلکترونية في تنمية مهارات تصميم الفصول الافتراضية لدى طلاب شعبة تکنولوجيا التعليم The Effectiveness of Visual Advance Organizers in Electronic Learning Environment for Enhancing Skills of Designing Virtual Classrooms among Students of Instructional Technology Department
خلف, ., شحاتة, ., شمه, . (2020). فاعلية المنظمات التمهيدية البصرية ببيئة تعلم إلکترونية في تنمية مهارات تصميم الفصول الافتراضية لدى طلاب شعبة تکنولوجيا التعليم The Effectiveness of Visual Advance Organizers in Electronic Learning Environment for Enhancing Skills of Designing Virtual Classrooms among Students of Instructional Technology Department. EKB Journal Management System, 30(6), 127-154. doi: 10.21608/tesr.2020.111112
سمر محمد السيد أحمد خلف خلف; نشوى رفعت شحاتة; محمد عبد الرازق شمه. "فاعلية المنظمات التمهيدية البصرية ببيئة تعلم إلکترونية في تنمية مهارات تصميم الفصول الافتراضية لدى طلاب شعبة تکنولوجيا التعليم The Effectiveness of Visual Advance Organizers in Electronic Learning Environment for Enhancing Skills of Designing Virtual Classrooms among Students of Instructional Technology Department". EKB Journal Management System, 30, 6, 2020, 127-154. doi: 10.21608/tesr.2020.111112
خلف, ., شحاتة, ., شمه, . (2020). 'فاعلية المنظمات التمهيدية البصرية ببيئة تعلم إلکترونية في تنمية مهارات تصميم الفصول الافتراضية لدى طلاب شعبة تکنولوجيا التعليم The Effectiveness of Visual Advance Organizers in Electronic Learning Environment for Enhancing Skills of Designing Virtual Classrooms among Students of Instructional Technology Department', EKB Journal Management System, 30(6), pp. 127-154. doi: 10.21608/tesr.2020.111112
خلف, ., شحاتة, ., شمه, . فاعلية المنظمات التمهيدية البصرية ببيئة تعلم إلکترونية في تنمية مهارات تصميم الفصول الافتراضية لدى طلاب شعبة تکنولوجيا التعليم The Effectiveness of Visual Advance Organizers in Electronic Learning Environment for Enhancing Skills of Designing Virtual Classrooms among Students of Instructional Technology Department. EKB Journal Management System, 2020; 30(6): 127-154. doi: 10.21608/tesr.2020.111112