فاعلية المدخل البصري القائم على برنامج (GSP) في علاج اضطرابات الإدراک البصري وخفض القلق الرياضي لدى تلاميذ الحلقة الثانية من التعليم الأساسي ذوي صعوبات تعلم الرياضيات The Effectiveness of the Visual Approach Based on the (GSP) Program in Treating the Visual Perception disorders and reducing the mathematical anxiety for the Second Cycle of Basic Education with
العشري, . (2020). فاعلية المدخل البصري القائم على برنامج (GSP) في علاج اضطرابات الإدراک البصري وخفض القلق الرياضي لدى تلاميذ الحلقة الثانية من التعليم الأساسي ذوي صعوبات تعلم الرياضيات The Effectiveness of the Visual Approach Based on the (GSP) Program in Treating the Visual Perception disorders and reducing the mathematical anxiety for the Second Cycle of Basic Education with. EKB Journal Management System, 23(6), 90-149. doi: 10.21608/armin.2020.115305
محمد فخري أحمد العشري. "فاعلية المدخل البصري القائم على برنامج (GSP) في علاج اضطرابات الإدراک البصري وخفض القلق الرياضي لدى تلاميذ الحلقة الثانية من التعليم الأساسي ذوي صعوبات تعلم الرياضيات The Effectiveness of the Visual Approach Based on the (GSP) Program in Treating the Visual Perception disorders and reducing the mathematical anxiety for the Second Cycle of Basic Education with". EKB Journal Management System, 23, 6, 2020, 90-149. doi: 10.21608/armin.2020.115305
العشري, . (2020). 'فاعلية المدخل البصري القائم على برنامج (GSP) في علاج اضطرابات الإدراک البصري وخفض القلق الرياضي لدى تلاميذ الحلقة الثانية من التعليم الأساسي ذوي صعوبات تعلم الرياضيات The Effectiveness of the Visual Approach Based on the (GSP) Program in Treating the Visual Perception disorders and reducing the mathematical anxiety for the Second Cycle of Basic Education with', EKB Journal Management System, 23(6), pp. 90-149. doi: 10.21608/armin.2020.115305
العشري, . فاعلية المدخل البصري القائم على برنامج (GSP) في علاج اضطرابات الإدراک البصري وخفض القلق الرياضي لدى تلاميذ الحلقة الثانية من التعليم الأساسي ذوي صعوبات تعلم الرياضيات The Effectiveness of the Visual Approach Based on the (GSP) Program in Treating the Visual Perception disorders and reducing the mathematical anxiety for the Second Cycle of Basic Education with. EKB Journal Management System, 2020; 23(6): 90-149. doi: 10.21608/armin.2020.115305