فاعلية الذات وعلاقتها بالرضا عن التخصص لمعلمي ومعلمات الطلاب ذوي اضطراب طيف التوحد Self-efficacy and its relationship with satisfaction with the specialization among teachers of students with autism spectrum disorder
العتيبي, . (2019). فاعلية الذات وعلاقتها بالرضا عن التخصص لمعلمي ومعلمات الطلاب ذوي اضطراب طيف التوحد Self-efficacy and its relationship with satisfaction with the specialization among teachers of students with autism spectrum disorder. EKB Journal Management System, 8(28 الجزء الثالث), 1-42. doi: 10.21608/sero.2019.118286
عبد الهادي بن علي العتيبي. "فاعلية الذات وعلاقتها بالرضا عن التخصص لمعلمي ومعلمات الطلاب ذوي اضطراب طيف التوحد Self-efficacy and its relationship with satisfaction with the specialization among teachers of students with autism spectrum disorder". EKB Journal Management System, 8, 28 الجزء الثالث, 2019, 1-42. doi: 10.21608/sero.2019.118286
العتيبي, . (2019). 'فاعلية الذات وعلاقتها بالرضا عن التخصص لمعلمي ومعلمات الطلاب ذوي اضطراب طيف التوحد Self-efficacy and its relationship with satisfaction with the specialization among teachers of students with autism spectrum disorder', EKB Journal Management System, 8(28 الجزء الثالث), pp. 1-42. doi: 10.21608/sero.2019.118286
العتيبي, . فاعلية الذات وعلاقتها بالرضا عن التخصص لمعلمي ومعلمات الطلاب ذوي اضطراب طيف التوحد Self-efficacy and its relationship with satisfaction with the specialization among teachers of students with autism spectrum disorder. EKB Journal Management System, 2019; 8(28 الجزء الثالث): 1-42. doi: 10.21608/sero.2019.118286