أثر التفاعل بين نمط التلميحات (المکتوبة/اللونية) والأسلوب المعرفي في التعلم النقال على تنمية مهارات إنتاج الإنفوجرافيک والتفکير الابتکاري لدى طلاب تکنولوجيا التعليم The effect of the interaction between the style of cues (written/ colored) and the cognitive style in mobile learning on developing infographic production skills and innovative thinking for Educ
مدکور, ., العزب, . (2018). أثر التفاعل بين نمط التلميحات (المکتوبة/اللونية) والأسلوب المعرفي في التعلم النقال على تنمية مهارات إنتاج الإنفوجرافيک والتفکير الابتکاري لدى طلاب تکنولوجيا التعليم The effect of the interaction between the style of cues (written/ colored) and the cognitive style in mobile learning on developing infographic production skills and innovative thinking for Educ. EKB Journal Management System, 28(العدد الثانى جزء أول), 3-110. doi: 10.21608/tesr.2018.120126
أيمن فوزى خطاب مدکور; هبه عثمان فؤاد العزب. "أثر التفاعل بين نمط التلميحات (المکتوبة/اللونية) والأسلوب المعرفي في التعلم النقال على تنمية مهارات إنتاج الإنفوجرافيک والتفکير الابتکاري لدى طلاب تکنولوجيا التعليم The effect of the interaction between the style of cues (written/ colored) and the cognitive style in mobile learning on developing infographic production skills and innovative thinking for Educ". EKB Journal Management System, 28, العدد الثانى جزء أول, 2018, 3-110. doi: 10.21608/tesr.2018.120126
مدکور, ., العزب, . (2018). 'أثر التفاعل بين نمط التلميحات (المکتوبة/اللونية) والأسلوب المعرفي في التعلم النقال على تنمية مهارات إنتاج الإنفوجرافيک والتفکير الابتکاري لدى طلاب تکنولوجيا التعليم The effect of the interaction between the style of cues (written/ colored) and the cognitive style in mobile learning on developing infographic production skills and innovative thinking for Educ', EKB Journal Management System, 28(العدد الثانى جزء أول), pp. 3-110. doi: 10.21608/tesr.2018.120126
مدکور, ., العزب, . أثر التفاعل بين نمط التلميحات (المکتوبة/اللونية) والأسلوب المعرفي في التعلم النقال على تنمية مهارات إنتاج الإنفوجرافيک والتفکير الابتکاري لدى طلاب تکنولوجيا التعليم The effect of the interaction between the style of cues (written/ colored) and the cognitive style in mobile learning on developing infographic production skills and innovative thinking for Educ. EKB Journal Management System, 2018; 28(العدد الثانى جزء أول): 3-110. doi: 10.21608/tesr.2018.120126