مستويات کثافة التلميحات البصرية فى الإنفوجرافيک الثابث عبر الويب وأثرها في تنمية بعض مهارات التصميم التعليمي لدى الطلاب المعلمين بالمملکة العربية السعودية Visual Cues intensity levels of web-based in StatisticInfographics and their impact of developing some of the instructional design skills of teacher students in the Kingdom of Saudi Arabia
علام, . (2018). مستويات کثافة التلميحات البصرية فى الإنفوجرافيک الثابث عبر الويب وأثرها في تنمية بعض مهارات التصميم التعليمي لدى الطلاب المعلمين بالمملکة العربية السعودية Visual Cues intensity levels of web-based in StatisticInfographics and their impact of developing some of the instructional design skills of teacher students in the Kingdom of Saudi Arabia. EKB Journal Management System, 28(العدد الثانى جزء أول), 107-182. doi: 10.21608/tesr.2018.120127
إسلام جابر أحمد علام. "مستويات کثافة التلميحات البصرية فى الإنفوجرافيک الثابث عبر الويب وأثرها في تنمية بعض مهارات التصميم التعليمي لدى الطلاب المعلمين بالمملکة العربية السعودية Visual Cues intensity levels of web-based in StatisticInfographics and their impact of developing some of the instructional design skills of teacher students in the Kingdom of Saudi Arabia". EKB Journal Management System, 28, العدد الثانى جزء أول, 2018, 107-182. doi: 10.21608/tesr.2018.120127
علام, . (2018). 'مستويات کثافة التلميحات البصرية فى الإنفوجرافيک الثابث عبر الويب وأثرها في تنمية بعض مهارات التصميم التعليمي لدى الطلاب المعلمين بالمملکة العربية السعودية Visual Cues intensity levels of web-based in StatisticInfographics and their impact of developing some of the instructional design skills of teacher students in the Kingdom of Saudi Arabia', EKB Journal Management System, 28(العدد الثانى جزء أول), pp. 107-182. doi: 10.21608/tesr.2018.120127
علام, . مستويات کثافة التلميحات البصرية فى الإنفوجرافيک الثابث عبر الويب وأثرها في تنمية بعض مهارات التصميم التعليمي لدى الطلاب المعلمين بالمملکة العربية السعودية Visual Cues intensity levels of web-based in StatisticInfographics and their impact of developing some of the instructional design skills of teacher students in the Kingdom of Saudi Arabia. EKB Journal Management System, 2018; 28(العدد الثانى جزء أول): 107-182. doi: 10.21608/tesr.2018.120127