تصميم بيئة تعلم نقال قائمة على نظرية الذکاء الناجح لتنمية بعض مهارات المواطنة الرقمية والمرونة العقلية لدى طلاب کلية التربية النوعية Designing a mobile learning environment based on the theory of successful intelligence to develop some digital citizenship skills and mental flexibility among students of the Faculty of Specific Education
سلهوب, . (2020). تصميم بيئة تعلم نقال قائمة على نظرية الذکاء الناجح لتنمية بعض مهارات المواطنة الرقمية والمرونة العقلية لدى طلاب کلية التربية النوعية Designing a mobile learning environment based on the theory of successful intelligence to develop some digital citizenship skills and mental flexibility among students of the Faculty of Specific Education. EKB Journal Management System, 30(8), 21-115. doi: 10.21608/tesr.2020.124653
منال السعيد محمد سلهوب. "تصميم بيئة تعلم نقال قائمة على نظرية الذکاء الناجح لتنمية بعض مهارات المواطنة الرقمية والمرونة العقلية لدى طلاب کلية التربية النوعية Designing a mobile learning environment based on the theory of successful intelligence to develop some digital citizenship skills and mental flexibility among students of the Faculty of Specific Education". EKB Journal Management System, 30, 8, 2020, 21-115. doi: 10.21608/tesr.2020.124653
سلهوب, . (2020). 'تصميم بيئة تعلم نقال قائمة على نظرية الذکاء الناجح لتنمية بعض مهارات المواطنة الرقمية والمرونة العقلية لدى طلاب کلية التربية النوعية Designing a mobile learning environment based on the theory of successful intelligence to develop some digital citizenship skills and mental flexibility among students of the Faculty of Specific Education', EKB Journal Management System, 30(8), pp. 21-115. doi: 10.21608/tesr.2020.124653
سلهوب, . تصميم بيئة تعلم نقال قائمة على نظرية الذکاء الناجح لتنمية بعض مهارات المواطنة الرقمية والمرونة العقلية لدى طلاب کلية التربية النوعية Designing a mobile learning environment based on the theory of successful intelligence to develop some digital citizenship skills and mental flexibility among students of the Faculty of Specific Education. EKB Journal Management System, 2020; 30(8): 21-115. doi: 10.21608/tesr.2020.124653