فاعلية توظيف منصات التقييم الإلکتروني في تنمية مهارات التقييم الذاتى لدى فرق الجودة بمؤسسات التعليم قبل الجامعى واتجاهاتهم نحوها The Effectiveness of Utilizing Electronic Evaluation Platforms in Developing Self-Evaluation Skills among Quality Teams at Pre-University Education Institutions: Links to their Attitudes
مرعى, . (2020). فاعلية توظيف منصات التقييم الإلکتروني في تنمية مهارات التقييم الذاتى لدى فرق الجودة بمؤسسات التعليم قبل الجامعى واتجاهاتهم نحوها The Effectiveness of Utilizing Electronic Evaluation Platforms in Developing Self-Evaluation Skills among Quality Teams at Pre-University Education Institutions: Links to their Attitudes. EKB Journal Management System, 39(188ج3), 44-68. doi: 10.21608/jsrep.2020.133637
السيد محمد مرعى. "فاعلية توظيف منصات التقييم الإلکتروني في تنمية مهارات التقييم الذاتى لدى فرق الجودة بمؤسسات التعليم قبل الجامعى واتجاهاتهم نحوها The Effectiveness of Utilizing Electronic Evaluation Platforms in Developing Self-Evaluation Skills among Quality Teams at Pre-University Education Institutions: Links to their Attitudes". EKB Journal Management System, 39, 188ج3, 2020, 44-68. doi: 10.21608/jsrep.2020.133637
مرعى, . (2020). 'فاعلية توظيف منصات التقييم الإلکتروني في تنمية مهارات التقييم الذاتى لدى فرق الجودة بمؤسسات التعليم قبل الجامعى واتجاهاتهم نحوها The Effectiveness of Utilizing Electronic Evaluation Platforms in Developing Self-Evaluation Skills among Quality Teams at Pre-University Education Institutions: Links to their Attitudes', EKB Journal Management System, 39(188ج3), pp. 44-68. doi: 10.21608/jsrep.2020.133637
مرعى, . فاعلية توظيف منصات التقييم الإلکتروني في تنمية مهارات التقييم الذاتى لدى فرق الجودة بمؤسسات التعليم قبل الجامعى واتجاهاتهم نحوها The Effectiveness of Utilizing Electronic Evaluation Platforms in Developing Self-Evaluation Skills among Quality Teams at Pre-University Education Institutions: Links to their Attitudes. EKB Journal Management System, 2020; 39(188ج3): 44-68. doi: 10.21608/jsrep.2020.133637