تصور مقترح لاستحداث دور الموجه البيداغوجي وأثر ذلک في تعزيز القدرات الإبداعية لدى طلاب التعليم العام من وجهة نظر معلمي المرحلة الابتدائية A proposed concept for creating a pedagogical mentor position and its effect on enhancing the creative capabilities of general education students from the point of view of the elementary school teacher
الحــارثــي, . (2021). تصور مقترح لاستحداث دور الموجه البيداغوجي وأثر ذلک في تعزيز القدرات الإبداعية لدى طلاب التعليم العام من وجهة نظر معلمي المرحلة الابتدائية A proposed concept for creating a pedagogical mentor position and its effect on enhancing the creative capabilities of general education students from the point of view of the elementary school teacher. EKB Journal Management System, 4(4), 169-213. doi: 10.21608/jeor.2021.147321
جــواهــر عــائــد محمــد الحــارثــي. "تصور مقترح لاستحداث دور الموجه البيداغوجي وأثر ذلک في تعزيز القدرات الإبداعية لدى طلاب التعليم العام من وجهة نظر معلمي المرحلة الابتدائية A proposed concept for creating a pedagogical mentor position and its effect on enhancing the creative capabilities of general education students from the point of view of the elementary school teacher". EKB Journal Management System, 4, 4, 2021, 169-213. doi: 10.21608/jeor.2021.147321
الحــارثــي, . (2021). 'تصور مقترح لاستحداث دور الموجه البيداغوجي وأثر ذلک في تعزيز القدرات الإبداعية لدى طلاب التعليم العام من وجهة نظر معلمي المرحلة الابتدائية A proposed concept for creating a pedagogical mentor position and its effect on enhancing the creative capabilities of general education students from the point of view of the elementary school teacher', EKB Journal Management System, 4(4), pp. 169-213. doi: 10.21608/jeor.2021.147321
الحــارثــي, . تصور مقترح لاستحداث دور الموجه البيداغوجي وأثر ذلک في تعزيز القدرات الإبداعية لدى طلاب التعليم العام من وجهة نظر معلمي المرحلة الابتدائية A proposed concept for creating a pedagogical mentor position and its effect on enhancing the creative capabilities of general education students from the point of view of the elementary school teacher. EKB Journal Management System, 2021; 4(4): 169-213. doi: 10.21608/jeor.2021.147321