دور مناهج التربية الإسلامية في تعزيز الانتماء الوطني لدى طلاب المرحلة الثانوية من وجهة نظرهم . The Role of Islamic Education Curricula in Enhancing the National Belonging of High School Students from their Viewpoints
الشحومي, . (2020). دور مناهج التربية الإسلامية في تعزيز الانتماء الوطني لدى طلاب المرحلة الثانوية من وجهة نظرهم . The Role of Islamic Education Curricula in Enhancing the National Belonging of High School Students from their Viewpoints. EKB Journal Management System, 39(188ج5), 120-164. doi: 10.21608/jsrep.2020.149873
محمد علي حمود الشحومي. "دور مناهج التربية الإسلامية في تعزيز الانتماء الوطني لدى طلاب المرحلة الثانوية من وجهة نظرهم . The Role of Islamic Education Curricula in Enhancing the National Belonging of High School Students from their Viewpoints". EKB Journal Management System, 39, 188ج5, 2020, 120-164. doi: 10.21608/jsrep.2020.149873
الشحومي, . (2020). 'دور مناهج التربية الإسلامية في تعزيز الانتماء الوطني لدى طلاب المرحلة الثانوية من وجهة نظرهم . The Role of Islamic Education Curricula in Enhancing the National Belonging of High School Students from their Viewpoints', EKB Journal Management System, 39(188ج5), pp. 120-164. doi: 10.21608/jsrep.2020.149873
الشحومي, . دور مناهج التربية الإسلامية في تعزيز الانتماء الوطني لدى طلاب المرحلة الثانوية من وجهة نظرهم . The Role of Islamic Education Curricula in Enhancing the National Belonging of High School Students from their Viewpoints. EKB Journal Management System, 2020; 39(188ج5): 120-164. doi: 10.21608/jsrep.2020.149873