فعالية استراتيجية تدريس الأقران في تنمية التحصيل الدراسي لدى تلميذات المرحلة الإعدادية The effectiveness of the peer teaching strategy in developing the academic achievement of middle school girls
علي رزق علي سويلم, ., کامل شمس الدين, ., علي خليل الدهشان, ., عبدالعزيز حسانين, . (2015). فعالية استراتيجية تدريس الأقران في تنمية التحصيل الدراسي لدى تلميذات المرحلة الإعدادية The effectiveness of the peer teaching strategy in developing the academic achievement of middle school girls. EKB Journal Management System, 1(1), 241-262. doi: 10.21608/sjsep.2015.151383
منار علي رزق علي سويلم; مني کامل شمس الدين; جمال علي خليل الدهشان; يوسف عبدالعزيز حسانين. "فعالية استراتيجية تدريس الأقران في تنمية التحصيل الدراسي لدى تلميذات المرحلة الإعدادية The effectiveness of the peer teaching strategy in developing the academic achievement of middle school girls". EKB Journal Management System, 1, 1, 2015, 241-262. doi: 10.21608/sjsep.2015.151383
علي رزق علي سويلم, ., کامل شمس الدين, ., علي خليل الدهشان, ., عبدالعزيز حسانين, . (2015). 'فعالية استراتيجية تدريس الأقران في تنمية التحصيل الدراسي لدى تلميذات المرحلة الإعدادية The effectiveness of the peer teaching strategy in developing the academic achievement of middle school girls', EKB Journal Management System, 1(1), pp. 241-262. doi: 10.21608/sjsep.2015.151383
علي رزق علي سويلم, ., کامل شمس الدين, ., علي خليل الدهشان, ., عبدالعزيز حسانين, . فعالية استراتيجية تدريس الأقران في تنمية التحصيل الدراسي لدى تلميذات المرحلة الإعدادية The effectiveness of the peer teaching strategy in developing the academic achievement of middle school girls. EKB Journal Management System, 2015; 1(1): 241-262. doi: 10.21608/sjsep.2015.151383