تفعيل مدخل الإدارة الذاتية لدى مديري مدارس المرحلة المتوسطة في دولة الکويت من وجهة نظرهم Activating the Self-management Approach among the Middle School Principals in Kuwait from Their Viewpoints
السويفان, . (2021). تفعيل مدخل الإدارة الذاتية لدى مديري مدارس المرحلة المتوسطة في دولة الکويت من وجهة نظرهم Activating the Self-management Approach among the Middle School Principals in Kuwait from Their Viewpoints. EKB Journal Management System, 40(العدد 189ج1), 372-422. doi: 10.21608/jsrep.2021.154728
مشاري مجبل عبدي محمد سعد السويفان. "تفعيل مدخل الإدارة الذاتية لدى مديري مدارس المرحلة المتوسطة في دولة الکويت من وجهة نظرهم Activating the Self-management Approach among the Middle School Principals in Kuwait from Their Viewpoints". EKB Journal Management System, 40, العدد 189ج1, 2021, 372-422. doi: 10.21608/jsrep.2021.154728
السويفان, . (2021). 'تفعيل مدخل الإدارة الذاتية لدى مديري مدارس المرحلة المتوسطة في دولة الکويت من وجهة نظرهم Activating the Self-management Approach among the Middle School Principals in Kuwait from Their Viewpoints', EKB Journal Management System, 40(العدد 189ج1), pp. 372-422. doi: 10.21608/jsrep.2021.154728
السويفان, . تفعيل مدخل الإدارة الذاتية لدى مديري مدارس المرحلة المتوسطة في دولة الکويت من وجهة نظرهم Activating the Self-management Approach among the Middle School Principals in Kuwait from Their Viewpoints. EKB Journal Management System, 2021; 40(العدد 189ج1): 372-422. doi: 10.21608/jsrep.2021.154728