دور التجارة الإلکترونية کأحد قنوات ترويج الموضة فى مجال الملابس الجاهزة The role of e-commerce as one of the channels of promotion of fashion in the field of garments
محمد البردخينى, ., العقلي, . (2018). دور التجارة الإلکترونية کأحد قنوات ترويج الموضة فى مجال الملابس الجاهزة The role of e-commerce as one of the channels of promotion of fashion in the field of garments. EKB Journal Management System, 5(العدد الرابع عشر ابريل 2018 الجزء الاول), 879-906. doi: 10.21608/molag.2018.155294
أشرف يوسف محمد البردخينى; عزيزة أحمد محمد العقلي. "دور التجارة الإلکترونية کأحد قنوات ترويج الموضة فى مجال الملابس الجاهزة The role of e-commerce as one of the channels of promotion of fashion in the field of garments". EKB Journal Management System, 5, العدد الرابع عشر ابريل 2018 الجزء الاول, 2018, 879-906. doi: 10.21608/molag.2018.155294
محمد البردخينى, ., العقلي, . (2018). 'دور التجارة الإلکترونية کأحد قنوات ترويج الموضة فى مجال الملابس الجاهزة The role of e-commerce as one of the channels of promotion of fashion in the field of garments', EKB Journal Management System, 5(العدد الرابع عشر ابريل 2018 الجزء الاول), pp. 879-906. doi: 10.21608/molag.2018.155294
محمد البردخينى, ., العقلي, . دور التجارة الإلکترونية کأحد قنوات ترويج الموضة فى مجال الملابس الجاهزة The role of e-commerce as one of the channels of promotion of fashion in the field of garments. EKB Journal Management System, 2018; 5(العدد الرابع عشر ابريل 2018 الجزء الاول): 879-906. doi: 10.21608/molag.2018.155294