فاعلية استراتيجيات التعلم الذاتي لتحسين الذاکرة العاملة لدي الاطفال المتفوقين عقلياً ذوي صعوبات تعلم الرياضيات The effectiveness of self-learning strategies to improve the working memory of mentally superior children with learning difficulties mathematics
عبدالله, . (2021). فاعلية استراتيجيات التعلم الذاتي لتحسين الذاکرة العاملة لدي الاطفال المتفوقين عقلياً ذوي صعوبات تعلم الرياضيات The effectiveness of self-learning strategies to improve the working memory of mentally superior children with learning difficulties mathematics. EKB Journal Management System, 21(233), 15-67. doi: 10.21608/mrk.2021.156928
د / نعيمة محمد محمد سيد عبدالله. "فاعلية استراتيجيات التعلم الذاتي لتحسين الذاکرة العاملة لدي الاطفال المتفوقين عقلياً ذوي صعوبات تعلم الرياضيات The effectiveness of self-learning strategies to improve the working memory of mentally superior children with learning difficulties mathematics". EKB Journal Management System, 21, 233, 2021, 15-67. doi: 10.21608/mrk.2021.156928
عبدالله, . (2021). 'فاعلية استراتيجيات التعلم الذاتي لتحسين الذاکرة العاملة لدي الاطفال المتفوقين عقلياً ذوي صعوبات تعلم الرياضيات The effectiveness of self-learning strategies to improve the working memory of mentally superior children with learning difficulties mathematics', EKB Journal Management System, 21(233), pp. 15-67. doi: 10.21608/mrk.2021.156928
عبدالله, . فاعلية استراتيجيات التعلم الذاتي لتحسين الذاکرة العاملة لدي الاطفال المتفوقين عقلياً ذوي صعوبات تعلم الرياضيات The effectiveness of self-learning strategies to improve the working memory of mentally superior children with learning difficulties mathematics. EKB Journal Management System, 2021; 21(233): 15-67. doi: 10.21608/mrk.2021.156928