واقع تفعيل بيئة التعلم الافتراضية في ظل جائحة (COVID-19) وعلاقتها باتجاهات الأمهات نحوها والصمود النفسي لدى أطفال الروضة The Status Activating of Virtual Learning Environment during COVID-19 Pandemic and its Relation to Mothers' Attitudes Tow
فرغل جابر أحمد, . (2021). واقع تفعيل بيئة التعلم الافتراضية في ظل جائحة (COVID-19) وعلاقتها باتجاهات الأمهات نحوها والصمود النفسي لدى أطفال الروضة The Status Activating of Virtual Learning Environment during COVID-19 Pandemic and its Relation to Mothers' Attitudes Tow. EKB Journal Management System, 17(2), 1-31. doi: 10.21608/jkfb.2021.157935
أ.م.د/ غادة فرغل جابر أحمد. "واقع تفعيل بيئة التعلم الافتراضية في ظل جائحة (COVID-19) وعلاقتها باتجاهات الأمهات نحوها والصمود النفسي لدى أطفال الروضة The Status Activating of Virtual Learning Environment during COVID-19 Pandemic and its Relation to Mothers' Attitudes Tow". EKB Journal Management System, 17, 2, 2021, 1-31. doi: 10.21608/jkfb.2021.157935
فرغل جابر أحمد, . (2021). 'واقع تفعيل بيئة التعلم الافتراضية في ظل جائحة (COVID-19) وعلاقتها باتجاهات الأمهات نحوها والصمود النفسي لدى أطفال الروضة The Status Activating of Virtual Learning Environment during COVID-19 Pandemic and its Relation to Mothers' Attitudes Tow', EKB Journal Management System, 17(2), pp. 1-31. doi: 10.21608/jkfb.2021.157935
فرغل جابر أحمد, . واقع تفعيل بيئة التعلم الافتراضية في ظل جائحة (COVID-19) وعلاقتها باتجاهات الأمهات نحوها والصمود النفسي لدى أطفال الروضة The Status Activating of Virtual Learning Environment during COVID-19 Pandemic and its Relation to Mothers' Attitudes Tow. EKB Journal Management System, 2021; 17(2): 1-31. doi: 10.21608/jkfb.2021.157935