التشوهات المعرفية وعلاقتها بالفاعلية الذاتية لدى معلمي المدارس الحکومية بمنطقة لواء قصبة عمّان في ضوء بعض المتغيرات الديمغرافية Cognitive Distortions and its Relationship with Self-Efficacy of Government School Teachers in the Liwā’ Qaşabat Amman Area in Light of Some Demographic Variables
(2020). التشوهات المعرفية وعلاقتها بالفاعلية الذاتية لدى معلمي المدارس الحکومية بمنطقة لواء قصبة عمّان في ضوء بعض المتغيرات الديمغرافية Cognitive Distortions and its Relationship with Self-Efficacy of Government School Teachers in the Liwā’ Qaşabat Amman Area in Light of Some Demographic Variables. EKB Journal Management System, 21(1), 680-716. doi: 10.21608/shak.2020.159937
. "التشوهات المعرفية وعلاقتها بالفاعلية الذاتية لدى معلمي المدارس الحکومية بمنطقة لواء قصبة عمّان في ضوء بعض المتغيرات الديمغرافية Cognitive Distortions and its Relationship with Self-Efficacy of Government School Teachers in the Liwā’ Qaşabat Amman Area in Light of Some Demographic Variables". EKB Journal Management System, 21, 1, 2020, 680-716. doi: 10.21608/shak.2020.159937
(2020). 'التشوهات المعرفية وعلاقتها بالفاعلية الذاتية لدى معلمي المدارس الحکومية بمنطقة لواء قصبة عمّان في ضوء بعض المتغيرات الديمغرافية Cognitive Distortions and its Relationship with Self-Efficacy of Government School Teachers in the Liwā’ Qaşabat Amman Area in Light of Some Demographic Variables', EKB Journal Management System, 21(1), pp. 680-716. doi: 10.21608/shak.2020.159937
التشوهات المعرفية وعلاقتها بالفاعلية الذاتية لدى معلمي المدارس الحکومية بمنطقة لواء قصبة عمّان في ضوء بعض المتغيرات الديمغرافية Cognitive Distortions and its Relationship with Self-Efficacy of Government School Teachers in the Liwā’ Qaşabat Amman Area in Light of Some Demographic Variables. EKB Journal Management System, 2020; 21(1): 680-716. doi: 10.21608/shak.2020.159937