أثر وحدة دراسية مقترحة قائمة على الاقتصاد المعرفى فى تنمية الثقافة الجغرافية والوعى بالقضايا العالمية لدى تلاميذ الصف الخامس الابتدائى The effect of an existing proposed unit of study based on the knowledge economy on developing geographic culture and awareness of global issues among fifth-grade primary students
محمود, . (2020). أثر وحدة دراسية مقترحة قائمة على الاقتصاد المعرفى فى تنمية الثقافة الجغرافية والوعى بالقضايا العالمية لدى تلاميذ الصف الخامس الابتدائى The effect of an existing proposed unit of study based on the knowledge economy on developing geographic culture and awareness of global issues among fifth-grade primary students. EKB Journal Management System, 26(5), 29-86. doi: 10.21608/jsu.2020.165731
نيفين محمد محمد محمود. "أثر وحدة دراسية مقترحة قائمة على الاقتصاد المعرفى فى تنمية الثقافة الجغرافية والوعى بالقضايا العالمية لدى تلاميذ الصف الخامس الابتدائى The effect of an existing proposed unit of study based on the knowledge economy on developing geographic culture and awareness of global issues among fifth-grade primary students". EKB Journal Management System, 26, 5, 2020, 29-86. doi: 10.21608/jsu.2020.165731
محمود, . (2020). 'أثر وحدة دراسية مقترحة قائمة على الاقتصاد المعرفى فى تنمية الثقافة الجغرافية والوعى بالقضايا العالمية لدى تلاميذ الصف الخامس الابتدائى The effect of an existing proposed unit of study based on the knowledge economy on developing geographic culture and awareness of global issues among fifth-grade primary students', EKB Journal Management System, 26(5), pp. 29-86. doi: 10.21608/jsu.2020.165731
محمود, . أثر وحدة دراسية مقترحة قائمة على الاقتصاد المعرفى فى تنمية الثقافة الجغرافية والوعى بالقضايا العالمية لدى تلاميذ الصف الخامس الابتدائى The effect of an existing proposed unit of study based on the knowledge economy on developing geographic culture and awareness of global issues among fifth-grade primary students. EKB Journal Management System, 2020; 26(5): 29-86. doi: 10.21608/jsu.2020.165731