تحليل محتوى مناهج الدراسات الاجتماعية والمواطنة بالمرحلة المتوسطة في ضوء قضايا التنمية المستدامة المتضمنة في رؤية المملکة العربية السعودية 2030م. Content Analysis of Social Studies and Citizenship Textbooks of the Middle Stage in the Light of Sustainable Development Perspectives Included in the Saudi Vision 2030
الحربي, . (2021). تحليل محتوى مناهج الدراسات الاجتماعية والمواطنة بالمرحلة المتوسطة في ضوء قضايا التنمية المستدامة المتضمنة في رؤية المملکة العربية السعودية 2030م. Content Analysis of Social Studies and Citizenship Textbooks of the Middle Stage in the Light of Sustainable Development Perspectives Included in the Saudi Vision 2030. EKB Journal Management System, 40(189), 96-145. doi: 10.21608/jsrep.2021.165752
عبدالرحيم نويجع جابر الحربي. "تحليل محتوى مناهج الدراسات الاجتماعية والمواطنة بالمرحلة المتوسطة في ضوء قضايا التنمية المستدامة المتضمنة في رؤية المملکة العربية السعودية 2030م. Content Analysis of Social Studies and Citizenship Textbooks of the Middle Stage in the Light of Sustainable Development Perspectives Included in the Saudi Vision 2030". EKB Journal Management System, 40, 189, 2021, 96-145. doi: 10.21608/jsrep.2021.165752
الحربي, . (2021). 'تحليل محتوى مناهج الدراسات الاجتماعية والمواطنة بالمرحلة المتوسطة في ضوء قضايا التنمية المستدامة المتضمنة في رؤية المملکة العربية السعودية 2030م. Content Analysis of Social Studies and Citizenship Textbooks of the Middle Stage in the Light of Sustainable Development Perspectives Included in the Saudi Vision 2030', EKB Journal Management System, 40(189), pp. 96-145. doi: 10.21608/jsrep.2021.165752
الحربي, . تحليل محتوى مناهج الدراسات الاجتماعية والمواطنة بالمرحلة المتوسطة في ضوء قضايا التنمية المستدامة المتضمنة في رؤية المملکة العربية السعودية 2030م. Content Analysis of Social Studies and Citizenship Textbooks of the Middle Stage in the Light of Sustainable Development Perspectives Included in the Saudi Vision 2030. EKB Journal Management System, 2021; 40(189): 96-145. doi: 10.21608/jsrep.2021.165752