تصميم البيئات التعليمية باستخدام الموديولات في الکيمياء العضوية لتصحيح التصورات البديلة لبعض المفاهيم العلمية لدي طلاب المرحلة الثانوية و قياس Research title: Designing Learning Environments Using Modules In Organic Chemistry to correct alternative perceptions of some scientific concepts For Secondary School Students and Measuring its Effectiveness.
أحمد, ., راشد, ., نجله, . (2019). تصميم البيئات التعليمية باستخدام الموديولات في الکيمياء العضوية لتصحيح التصورات البديلة لبعض المفاهيم العلمية لدي طلاب المرحلة الثانوية و قياس Research title: Designing Learning Environments Using Modules In Organic Chemistry to correct alternative perceptions of some scientific concepts For Secondary School Students and Measuring its Effectiveness.. EKB Journal Management System, 25(6), 233-263. doi: 10.21608/jsu.2020.166013
رقية هشام محمد أحمد; علي محي الدين راشد; عنايات محمود نجله. "تصميم البيئات التعليمية باستخدام الموديولات في الکيمياء العضوية لتصحيح التصورات البديلة لبعض المفاهيم العلمية لدي طلاب المرحلة الثانوية و قياس Research title: Designing Learning Environments Using Modules In Organic Chemistry to correct alternative perceptions of some scientific concepts For Secondary School Students and Measuring its Effectiveness.". EKB Journal Management System, 25, 6, 2019, 233-263. doi: 10.21608/jsu.2020.166013
أحمد, ., راشد, ., نجله, . (2019). 'تصميم البيئات التعليمية باستخدام الموديولات في الکيمياء العضوية لتصحيح التصورات البديلة لبعض المفاهيم العلمية لدي طلاب المرحلة الثانوية و قياس Research title: Designing Learning Environments Using Modules In Organic Chemistry to correct alternative perceptions of some scientific concepts For Secondary School Students and Measuring its Effectiveness.', EKB Journal Management System, 25(6), pp. 233-263. doi: 10.21608/jsu.2020.166013
أحمد, ., راشد, ., نجله, . تصميم البيئات التعليمية باستخدام الموديولات في الکيمياء العضوية لتصحيح التصورات البديلة لبعض المفاهيم العلمية لدي طلاب المرحلة الثانوية و قياس Research title: Designing Learning Environments Using Modules In Organic Chemistry to correct alternative perceptions of some scientific concepts For Secondary School Students and Measuring its Effectiveness.. EKB Journal Management System, 2019; 25(6): 233-263. doi: 10.21608/jsu.2020.166013