مدى استخدام التلاميذ ذوي صعوبات التعلم لاستراتيجية أخذ الاختبار من وجهة نظر معلميهم The extent to which students with learning disabilities use the test taking strategy from the perspective of their teachers
البـــدر, . (2021). مدى استخدام التلاميذ ذوي صعوبات التعلم لاستراتيجية أخذ الاختبار من وجهة نظر معلميهم The extent to which students with learning disabilities use the test taking strategy from the perspective of their teachers. EKB Journal Management System, 12(40.3), 1-27. doi: 10.21608/sero.2021.166043
عبـد العــزيز بن إبـراهيـم البـــدر. "مدى استخدام التلاميذ ذوي صعوبات التعلم لاستراتيجية أخذ الاختبار من وجهة نظر معلميهم The extent to which students with learning disabilities use the test taking strategy from the perspective of their teachers". EKB Journal Management System, 12, 40.3, 2021, 1-27. doi: 10.21608/sero.2021.166043
البـــدر, . (2021). 'مدى استخدام التلاميذ ذوي صعوبات التعلم لاستراتيجية أخذ الاختبار من وجهة نظر معلميهم The extent to which students with learning disabilities use the test taking strategy from the perspective of their teachers', EKB Journal Management System, 12(40.3), pp. 1-27. doi: 10.21608/sero.2021.166043
البـــدر, . مدى استخدام التلاميذ ذوي صعوبات التعلم لاستراتيجية أخذ الاختبار من وجهة نظر معلميهم The extent to which students with learning disabilities use the test taking strategy from the perspective of their teachers. EKB Journal Management System, 2021; 12(40.3): 1-27. doi: 10.21608/sero.2021.166043