دور الإدارة المدرسية في توفير بيئة مدرسية آمنة في المدارس الحکومية الأساسية من (1-10) الأساسي في محافظات شمال الضفة الغربية من وجهات نظر المعلمين فيها Role of School Management in Providing A Safe School Environment in Basic Public Schools from (1-10) in directorates of Northern West Bank from their Teachers' perspective
حشايکة, ., تيم, ., ضاهر, . (2020). دور الإدارة المدرسية في توفير بيئة مدرسية آمنة في المدارس الحکومية الأساسية من (1-10) الأساسي في محافظات شمال الضفة الغربية من وجهات نظر المعلمين فيها Role of School Management in Providing A Safe School Environment in Basic Public Schools from (1-10) in directorates of Northern West Bank from their Teachers' perspective. EKB Journal Management System, 26(9.2), 61-96. doi: 10.21608/jsu.2020.167449
شيرين عدنان اسماعيل حشايکة; حسن محمد عبد الله تيم; وجيه ضاهر. "دور الإدارة المدرسية في توفير بيئة مدرسية آمنة في المدارس الحکومية الأساسية من (1-10) الأساسي في محافظات شمال الضفة الغربية من وجهات نظر المعلمين فيها Role of School Management in Providing A Safe School Environment in Basic Public Schools from (1-10) in directorates of Northern West Bank from their Teachers' perspective". EKB Journal Management System, 26, 9.2, 2020, 61-96. doi: 10.21608/jsu.2020.167449
حشايکة, ., تيم, ., ضاهر, . (2020). 'دور الإدارة المدرسية في توفير بيئة مدرسية آمنة في المدارس الحکومية الأساسية من (1-10) الأساسي في محافظات شمال الضفة الغربية من وجهات نظر المعلمين فيها Role of School Management in Providing A Safe School Environment in Basic Public Schools from (1-10) in directorates of Northern West Bank from their Teachers' perspective', EKB Journal Management System, 26(9.2), pp. 61-96. doi: 10.21608/jsu.2020.167449
حشايکة, ., تيم, ., ضاهر, . دور الإدارة المدرسية في توفير بيئة مدرسية آمنة في المدارس الحکومية الأساسية من (1-10) الأساسي في محافظات شمال الضفة الغربية من وجهات نظر المعلمين فيها Role of School Management in Providing A Safe School Environment in Basic Public Schools from (1-10) in directorates of Northern West Bank from their Teachers' perspective. EKB Journal Management System, 2020; 26(9.2): 61-96. doi: 10.21608/jsu.2020.167449