فاعلية وحدة مقترحة فى ضوء التعلم المستند إلى المخ لتنمية مهارات التفکير التحليلي لدى تلاميذ مرحلة التعليم الأساسى The effectiveness of a proposed unit in the light of brain-based learning to develop analytical thinking skills for students of basic education
(2020). فاعلية وحدة مقترحة فى ضوء التعلم المستند إلى المخ لتنمية مهارات التفکير التحليلي لدى تلاميذ مرحلة التعليم الأساسى The effectiveness of a proposed unit in the light of brain-based learning to develop analytical thinking skills for students of basic education. EKB Journal Management System, 26(11.1), 93-142. doi: 10.21608/jsu.2020.169904
. "فاعلية وحدة مقترحة فى ضوء التعلم المستند إلى المخ لتنمية مهارات التفکير التحليلي لدى تلاميذ مرحلة التعليم الأساسى The effectiveness of a proposed unit in the light of brain-based learning to develop analytical thinking skills for students of basic education". EKB Journal Management System, 26, 11.1, 2020, 93-142. doi: 10.21608/jsu.2020.169904
(2020). 'فاعلية وحدة مقترحة فى ضوء التعلم المستند إلى المخ لتنمية مهارات التفکير التحليلي لدى تلاميذ مرحلة التعليم الأساسى The effectiveness of a proposed unit in the light of brain-based learning to develop analytical thinking skills for students of basic education', EKB Journal Management System, 26(11.1), pp. 93-142. doi: 10.21608/jsu.2020.169904
فاعلية وحدة مقترحة فى ضوء التعلم المستند إلى المخ لتنمية مهارات التفکير التحليلي لدى تلاميذ مرحلة التعليم الأساسى The effectiveness of a proposed unit in the light of brain-based learning to develop analytical thinking skills for students of basic education. EKB Journal Management System, 2020; 26(11.1): 93-142. doi: 10.21608/jsu.2020.169904