فاعلية نمط التحفيز في بيئة محاکاة تعليمية الکترونية في تنمية المهارات الأساسية لتصميم شبکات الحاسب الآلي لدى طالبات کلية الابتکار التقني بدولة الامارات : "The Effectiveness of the Gamification Pattern in an Electronic Educational Simulation Environment in Developing the Basic Skills for Designing Computer Networks among Female Students of the College of Technological
محمد, ., الدسوقي, ., حجازي, . (2020). فاعلية نمط التحفيز في بيئة محاکاة تعليمية الکترونية في تنمية المهارات الأساسية لتصميم شبکات الحاسب الآلي لدى طالبات کلية الابتکار التقني بدولة الامارات : "The Effectiveness of the Gamification Pattern in an Electronic Educational Simulation Environment in Developing the Basic Skills for Designing Computer Networks among Female Students of the College of Technological. EKB Journal Management System, 26(12.1), 61-122. doi: 10.21608/jsu.2020.169913
داليا ماهر محمد; محمد إبراهيم الدسوقي; طارق عبد المنعم حجازي. "فاعلية نمط التحفيز في بيئة محاکاة تعليمية الکترونية في تنمية المهارات الأساسية لتصميم شبکات الحاسب الآلي لدى طالبات کلية الابتکار التقني بدولة الامارات : "The Effectiveness of the Gamification Pattern in an Electronic Educational Simulation Environment in Developing the Basic Skills for Designing Computer Networks among Female Students of the College of Technological". EKB Journal Management System, 26, 12.1, 2020, 61-122. doi: 10.21608/jsu.2020.169913
محمد, ., الدسوقي, ., حجازي, . (2020). 'فاعلية نمط التحفيز في بيئة محاکاة تعليمية الکترونية في تنمية المهارات الأساسية لتصميم شبکات الحاسب الآلي لدى طالبات کلية الابتکار التقني بدولة الامارات : "The Effectiveness of the Gamification Pattern in an Electronic Educational Simulation Environment in Developing the Basic Skills for Designing Computer Networks among Female Students of the College of Technological', EKB Journal Management System, 26(12.1), pp. 61-122. doi: 10.21608/jsu.2020.169913
محمد, ., الدسوقي, ., حجازي, . فاعلية نمط التحفيز في بيئة محاکاة تعليمية الکترونية في تنمية المهارات الأساسية لتصميم شبکات الحاسب الآلي لدى طالبات کلية الابتکار التقني بدولة الامارات : "The Effectiveness of the Gamification Pattern in an Electronic Educational Simulation Environment in Developing the Basic Skills for Designing Computer Networks among Female Students of the College of Technological. EKB Journal Management System, 2020; 26(12.1): 61-122. doi: 10.21608/jsu.2020.169913