تحقق العقد النفسي کمتغير وسيط بين جاذبية علامة صاحب العمل ونية ترک العمل Psychological contract fulfillment as an intermediate variable between the attractiveness of the employer brand and the intention to leave the work
حمدي راضي, . (2020). تحقق العقد النفسي کمتغير وسيط بين جاذبية علامة صاحب العمل ونية ترک العمل Psychological contract fulfillment as an intermediate variable between the attractiveness of the employer brand and the intention to leave the work. EKB Journal Management System, 44(1), 83-129. doi: 10.21608/alat.2020.178800
مصطفى حمدي راضي. "تحقق العقد النفسي کمتغير وسيط بين جاذبية علامة صاحب العمل ونية ترک العمل Psychological contract fulfillment as an intermediate variable between the attractiveness of the employer brand and the intention to leave the work". EKB Journal Management System, 44, 1, 2020, 83-129. doi: 10.21608/alat.2020.178800
حمدي راضي, . (2020). 'تحقق العقد النفسي کمتغير وسيط بين جاذبية علامة صاحب العمل ونية ترک العمل Psychological contract fulfillment as an intermediate variable between the attractiveness of the employer brand and the intention to leave the work', EKB Journal Management System, 44(1), pp. 83-129. doi: 10.21608/alat.2020.178800
حمدي راضي, . تحقق العقد النفسي کمتغير وسيط بين جاذبية علامة صاحب العمل ونية ترک العمل Psychological contract fulfillment as an intermediate variable between the attractiveness of the employer brand and the intention to leave the work. EKB Journal Management System, 2020; 44(1): 83-129. doi: 10.21608/alat.2020.178800