تقييم الفجوة السادسة من نموذج الفجوات السبع لجودة الخدمة "دراسة تطبيقية علي مراکز الخدمات البريدية بمحافظتي بني سويف والفيوم ". Evaluation The six gap from The seven gaps Model for Service Quality"An Applied Study on The Postal Services Centers in Beni Suef and Fayoum".
عيد لبيب, . (2021). تقييم الفجوة السادسة من نموذج الفجوات السبع لجودة الخدمة "دراسة تطبيقية علي مراکز الخدمات البريدية بمحافظتي بني سويف والفيوم ". Evaluation The six gap from The seven gaps Model for Service Quality"An Applied Study on The Postal Services Centers in Beni Suef and Fayoum".. EKB Journal Management System, 22(4), 420-498. doi: 10.21608/jsst.2021.79320.1287
حسن عيد لبيب. "تقييم الفجوة السادسة من نموذج الفجوات السبع لجودة الخدمة "دراسة تطبيقية علي مراکز الخدمات البريدية بمحافظتي بني سويف والفيوم ". Evaluation The six gap from The seven gaps Model for Service Quality"An Applied Study on The Postal Services Centers in Beni Suef and Fayoum".". EKB Journal Management System, 22, 4, 2021, 420-498. doi: 10.21608/jsst.2021.79320.1287
عيد لبيب, . (2021). 'تقييم الفجوة السادسة من نموذج الفجوات السبع لجودة الخدمة "دراسة تطبيقية علي مراکز الخدمات البريدية بمحافظتي بني سويف والفيوم ". Evaluation The six gap from The seven gaps Model for Service Quality"An Applied Study on The Postal Services Centers in Beni Suef and Fayoum".', EKB Journal Management System, 22(4), pp. 420-498. doi: 10.21608/jsst.2021.79320.1287
عيد لبيب, . تقييم الفجوة السادسة من نموذج الفجوات السبع لجودة الخدمة "دراسة تطبيقية علي مراکز الخدمات البريدية بمحافظتي بني سويف والفيوم ". Evaluation The six gap from The seven gaps Model for Service Quality"An Applied Study on The Postal Services Centers in Beni Suef and Fayoum".. EKB Journal Management System, 2021; 22(4): 420-498. doi: 10.21608/jsst.2021.79320.1287