أثر إستخدام أسلوب التطبيق بتوجية الأقران علي مستوي التحصيل المعرفي لتعليم بعض المهارات الأساسية في رياضة الجودو لطالبات المرحلة الإعدادية The effect of using the peer-guided application method on the level of cognitive achievement to teach some basic skills in judo for middle school students
روبي عثمان, . (2022). أثر إستخدام أسلوب التطبيق بتوجية الأقران علي مستوي التحصيل المعرفي لتعليم بعض المهارات الأساسية في رياضة الجودو لطالبات المرحلة الإعدادية The effect of using the peer-guided application method on the level of cognitive achievement to teach some basic skills in judo for middle school students. EKB Journal Management System, 5(9), 153-182. doi: 10.21608/obsa.2021.89795.1237
نورهان محمود محمد روبي عثمان. "أثر إستخدام أسلوب التطبيق بتوجية الأقران علي مستوي التحصيل المعرفي لتعليم بعض المهارات الأساسية في رياضة الجودو لطالبات المرحلة الإعدادية The effect of using the peer-guided application method on the level of cognitive achievement to teach some basic skills in judo for middle school students". EKB Journal Management System, 5, 9, 2022, 153-182. doi: 10.21608/obsa.2021.89795.1237
روبي عثمان, . (2022). 'أثر إستخدام أسلوب التطبيق بتوجية الأقران علي مستوي التحصيل المعرفي لتعليم بعض المهارات الأساسية في رياضة الجودو لطالبات المرحلة الإعدادية The effect of using the peer-guided application method on the level of cognitive achievement to teach some basic skills in judo for middle school students', EKB Journal Management System, 5(9), pp. 153-182. doi: 10.21608/obsa.2021.89795.1237
روبي عثمان, . أثر إستخدام أسلوب التطبيق بتوجية الأقران علي مستوي التحصيل المعرفي لتعليم بعض المهارات الأساسية في رياضة الجودو لطالبات المرحلة الإعدادية The effect of using the peer-guided application method on the level of cognitive achievement to teach some basic skills in judo for middle school students. EKB Journal Management System, 2022; 5(9): 153-182. doi: 10.21608/obsa.2021.89795.1237