واقع وآفاق تدريس اللغة العربية في ضوء الاتجاه التكاملي في المدرسة العربية المدرسة الجزائرية أنموذ جا The Reality and Horizons of Teaching Arabic Language In light of the Integrated Approach in the Arab school The Algerian school as a model
Ahlam, A. (2018). واقع وآفاق تدريس اللغة العربية في ضوء الاتجاه التكاملي في المدرسة العربية المدرسة الجزائرية أنموذ جا The Reality and Horizons of Teaching Arabic Language In light of the Integrated Approach in the Arab school The Algerian school as a model. EKB Journal Management System, 3(3), 266-274. doi: 10.21608/siaqat.2018.203605
Allia Ahlam. "واقع وآفاق تدريس اللغة العربية في ضوء الاتجاه التكاملي في المدرسة العربية المدرسة الجزائرية أنموذ جا The Reality and Horizons of Teaching Arabic Language In light of the Integrated Approach in the Arab school The Algerian school as a model". EKB Journal Management System, 3, 3, 2018, 266-274. doi: 10.21608/siaqat.2018.203605
Ahlam, A. (2018). 'واقع وآفاق تدريس اللغة العربية في ضوء الاتجاه التكاملي في المدرسة العربية المدرسة الجزائرية أنموذ جا The Reality and Horizons of Teaching Arabic Language In light of the Integrated Approach in the Arab school The Algerian school as a model', EKB Journal Management System, 3(3), pp. 266-274. doi: 10.21608/siaqat.2018.203605
Ahlam, A. واقع وآفاق تدريس اللغة العربية في ضوء الاتجاه التكاملي في المدرسة العربية المدرسة الجزائرية أنموذ جا The Reality and Horizons of Teaching Arabic Language In light of the Integrated Approach in the Arab school The Algerian school as a model. EKB Journal Management System, 2018; 3(3): 266-274. doi: 10.21608/siaqat.2018.203605