قـــواعد منهــج التفکــير العلمــي عنــد الإمـام الغـزالي دراسة تحليلية لمواجهة التيارات الفکرية « إطلالة على وسطية التفکير عند علماء المسلمين » Rules of the Scientific Thinking Approach of Imam Al-Ghazali: An Analytical Study for Confronting Intellectual ideology “An Overview of the Moderation of Thinking According to Muslim scholars”
أبو شنب, . (2021). قـــواعد منهــج التفکــير العلمــي عنــد الإمـام الغـزالي دراسة تحليلية لمواجهة التيارات الفکرية « إطلالة على وسطية التفکير عند علماء المسلمين » Rules of the Scientific Thinking Approach of Imam Al-Ghazali: An Analytical Study for Confronting Intellectual ideology “An Overview of the Moderation of Thinking According to Muslim scholars”. EKB Journal Management System, 13(13), 183-266. doi: 10.21608/bfrt.2021.211351
أحمد إسماعيل أبو شنب أبو شنب. "قـــواعد منهــج التفکــير العلمــي عنــد الإمـام الغـزالي دراسة تحليلية لمواجهة التيارات الفکرية « إطلالة على وسطية التفکير عند علماء المسلمين » Rules of the Scientific Thinking Approach of Imam Al-Ghazali: An Analytical Study for Confronting Intellectual ideology “An Overview of the Moderation of Thinking According to Muslim scholars”". EKB Journal Management System, 13, 13, 2021, 183-266. doi: 10.21608/bfrt.2021.211351
أبو شنب, . (2021). 'قـــواعد منهــج التفکــير العلمــي عنــد الإمـام الغـزالي دراسة تحليلية لمواجهة التيارات الفکرية « إطلالة على وسطية التفکير عند علماء المسلمين » Rules of the Scientific Thinking Approach of Imam Al-Ghazali: An Analytical Study for Confronting Intellectual ideology “An Overview of the Moderation of Thinking According to Muslim scholars”', EKB Journal Management System, 13(13), pp. 183-266. doi: 10.21608/bfrt.2021.211351
أبو شنب, . قـــواعد منهــج التفکــير العلمــي عنــد الإمـام الغـزالي دراسة تحليلية لمواجهة التيارات الفکرية « إطلالة على وسطية التفکير عند علماء المسلمين » Rules of the Scientific Thinking Approach of Imam Al-Ghazali: An Analytical Study for Confronting Intellectual ideology “An Overview of the Moderation of Thinking According to Muslim scholars”. EKB Journal Management System, 2021; 13(13): 183-266. doi: 10.21608/bfrt.2021.211351