فاعلية برنامج إثرائى فى ضوء التعلم القائم على مشکلة لتنمية مهارات التفکير العليا والوعى العلمى فى مادة العلوم لدى تلاميذ المرحلة الإعدادية “The Effectiveness of Enrichment Program in the light of Problem Based Learning for Developing Higher Order Thinking Skills and Scientific Awareness in Science for Prep School Pupils”
hamdy, S. (2021). فاعلية برنامج إثرائى فى ضوء التعلم القائم على مشکلة لتنمية مهارات التفکير العليا والوعى العلمى فى مادة العلوم لدى تلاميذ المرحلة الإعدادية “The Effectiveness of Enrichment Program in the light of Problem Based Learning for Developing Higher Order Thinking Skills and Scientific Awareness in Science for Prep School Pupils”. EKB Journal Management System, 5(7), 34-118. doi: 10.21608/ijcte.2022.114754.1034
sahar hamdy. "فاعلية برنامج إثرائى فى ضوء التعلم القائم على مشکلة لتنمية مهارات التفکير العليا والوعى العلمى فى مادة العلوم لدى تلاميذ المرحلة الإعدادية “The Effectiveness of Enrichment Program in the light of Problem Based Learning for Developing Higher Order Thinking Skills and Scientific Awareness in Science for Prep School Pupils”". EKB Journal Management System, 5, 7, 2021, 34-118. doi: 10.21608/ijcte.2022.114754.1034
hamdy, S. (2021). 'فاعلية برنامج إثرائى فى ضوء التعلم القائم على مشکلة لتنمية مهارات التفکير العليا والوعى العلمى فى مادة العلوم لدى تلاميذ المرحلة الإعدادية “The Effectiveness of Enrichment Program in the light of Problem Based Learning for Developing Higher Order Thinking Skills and Scientific Awareness in Science for Prep School Pupils”', EKB Journal Management System, 5(7), pp. 34-118. doi: 10.21608/ijcte.2022.114754.1034
hamdy, S. فاعلية برنامج إثرائى فى ضوء التعلم القائم على مشکلة لتنمية مهارات التفکير العليا والوعى العلمى فى مادة العلوم لدى تلاميذ المرحلة الإعدادية “The Effectiveness of Enrichment Program in the light of Problem Based Learning for Developing Higher Order Thinking Skills and Scientific Awareness in Science for Prep School Pupils”. EKB Journal Management System, 2021; 5(7): 34-118. doi: 10.21608/ijcte.2022.114754.1034