تقدير المکتسبات المعرفية لتلميذات الإعـاقة الفکرية في المرحلة الابتدائية Estimating the Cognitive Gains of Female Pupils with Intellectual Disability at the Elementary Stage
يونس, ., الزوين, . (2021). تقدير المکتسبات المعرفية لتلميذات الإعـاقة الفکرية في المرحلة الابتدائية Estimating the Cognitive Gains of Female Pupils with Intellectual Disability at the Elementary Stage. EKB Journal Management System, 13(44.1), 113-149. doi: 10.21608/sero.2021.214093
آمال بنت محمد بن عبد العزيز يونس; فرتاج بن فاحس بن خشان الزوين. "تقدير المکتسبات المعرفية لتلميذات الإعـاقة الفکرية في المرحلة الابتدائية Estimating the Cognitive Gains of Female Pupils with Intellectual Disability at the Elementary Stage". EKB Journal Management System, 13, 44.1, 2021, 113-149. doi: 10.21608/sero.2021.214093
يونس, ., الزوين, . (2021). 'تقدير المکتسبات المعرفية لتلميذات الإعـاقة الفکرية في المرحلة الابتدائية Estimating the Cognitive Gains of Female Pupils with Intellectual Disability at the Elementary Stage', EKB Journal Management System, 13(44.1), pp. 113-149. doi: 10.21608/sero.2021.214093
يونس, ., الزوين, . تقدير المکتسبات المعرفية لتلميذات الإعـاقة الفکرية في المرحلة الابتدائية Estimating the Cognitive Gains of Female Pupils with Intellectual Disability at the Elementary Stage. EKB Journal Management System, 2021; 13(44.1): 113-149. doi: 10.21608/sero.2021.214093