مدى استخدام أساليب تکييف التعليم للطلاب ذوي صعوبات التعلم من قبل معلمي التعليم العام في المدارس الابتدائية بمدينة مکة المکرمة THE EXTENT OF THE USE OF ADAPTIVE EDUCATION METHODS FOR LEARNING DISABILITIES’ STUDENTS BY PUBLIC EDUCATION TEACHERS’ IN PRIMARY SCHOOLS IN MAKKAH
الفهمـي, . (2021). مدى استخدام أساليب تکييف التعليم للطلاب ذوي صعوبات التعلم من قبل معلمي التعليم العام في المدارس الابتدائية بمدينة مکة المکرمة THE EXTENT OF THE USE OF ADAPTIVE EDUCATION METHODS FOR LEARNING DISABILITIES’ STUDENTS BY PUBLIC EDUCATION TEACHERS’ IN PRIMARY SCHOOLS IN MAKKAH. EKB Journal Management System, 13(45.2), 47-86. doi: 10.21608/sero.2021.218605
راکـان سـالـم حـاسـن الفهمـي. "مدى استخدام أساليب تکييف التعليم للطلاب ذوي صعوبات التعلم من قبل معلمي التعليم العام في المدارس الابتدائية بمدينة مکة المکرمة THE EXTENT OF THE USE OF ADAPTIVE EDUCATION METHODS FOR LEARNING DISABILITIES’ STUDENTS BY PUBLIC EDUCATION TEACHERS’ IN PRIMARY SCHOOLS IN MAKKAH". EKB Journal Management System, 13, 45.2, 2021, 47-86. doi: 10.21608/sero.2021.218605
الفهمـي, . (2021). 'مدى استخدام أساليب تکييف التعليم للطلاب ذوي صعوبات التعلم من قبل معلمي التعليم العام في المدارس الابتدائية بمدينة مکة المکرمة THE EXTENT OF THE USE OF ADAPTIVE EDUCATION METHODS FOR LEARNING DISABILITIES’ STUDENTS BY PUBLIC EDUCATION TEACHERS’ IN PRIMARY SCHOOLS IN MAKKAH', EKB Journal Management System, 13(45.2), pp. 47-86. doi: 10.21608/sero.2021.218605
الفهمـي, . مدى استخدام أساليب تکييف التعليم للطلاب ذوي صعوبات التعلم من قبل معلمي التعليم العام في المدارس الابتدائية بمدينة مکة المکرمة THE EXTENT OF THE USE OF ADAPTIVE EDUCATION METHODS FOR LEARNING DISABILITIES’ STUDENTS BY PUBLIC EDUCATION TEACHERS’ IN PRIMARY SCHOOLS IN MAKKAH. EKB Journal Management System, 2021; 13(45.2): 47-86. doi: 10.21608/sero.2021.218605