فعالية استخدام الرموز الثابتة والمتحرکة في القصص الرقمية ثنائية اللغة على تحسين الفهم القرائي الحرفي المباشر لدى الطالبات الصم The Effectiveness of Using Static and Dynamic Symbols in digital bilingual storybook reading app to Improve the literal Reading Comprehension of Deaf Students
البوزيد, . (2022). فعالية استخدام الرموز الثابتة والمتحرکة في القصص الرقمية ثنائية اللغة على تحسين الفهم القرائي الحرفي المباشر لدى الطالبات الصم The Effectiveness of Using Static and Dynamic Symbols in digital bilingual storybook reading app to Improve the literal Reading Comprehension of Deaf Students. EKB Journal Management System, (), -. doi: 10.21608/sero.2020.41643.1017
ساره البوزيد. "فعالية استخدام الرموز الثابتة والمتحرکة في القصص الرقمية ثنائية اللغة على تحسين الفهم القرائي الحرفي المباشر لدى الطالبات الصم The Effectiveness of Using Static and Dynamic Symbols in digital bilingual storybook reading app to Improve the literal Reading Comprehension of Deaf Students". EKB Journal Management System, , , 2022, -. doi: 10.21608/sero.2020.41643.1017
البوزيد, . (2022). 'فعالية استخدام الرموز الثابتة والمتحرکة في القصص الرقمية ثنائية اللغة على تحسين الفهم القرائي الحرفي المباشر لدى الطالبات الصم The Effectiveness of Using Static and Dynamic Symbols in digital bilingual storybook reading app to Improve the literal Reading Comprehension of Deaf Students', EKB Journal Management System, (), pp. -. doi: 10.21608/sero.2020.41643.1017
البوزيد, . فعالية استخدام الرموز الثابتة والمتحرکة في القصص الرقمية ثنائية اللغة على تحسين الفهم القرائي الحرفي المباشر لدى الطالبات الصم The Effectiveness of Using Static and Dynamic Symbols in digital bilingual storybook reading app to Improve the literal Reading Comprehension of Deaf Students. EKB Journal Management System, 2022; (): -. doi: 10.21608/sero.2020.41643.1017