الدافع المعرفي واستراتيجيات التعلم المنظم ذاتيا منبئات بالتسويف الأکاديمي لدى طلاب المرحلة الجامعية Cognitive motivation and Self- Regulated Learning strategies as predictors of academic procrastination among university students
محمد, . (2019). الدافع المعرفي واستراتيجيات التعلم المنظم ذاتيا منبئات بالتسويف الأکاديمي لدى طلاب المرحلة الجامعية Cognitive motivation and Self- Regulated Learning strategies as predictors of academic procrastination among university students. EKB Journal Management System, 25(8.3), 263-318. doi: 10.21608/jsu.2019.224678
نعمة عبد السلام محمد. "الدافع المعرفي واستراتيجيات التعلم المنظم ذاتيا منبئات بالتسويف الأکاديمي لدى طلاب المرحلة الجامعية Cognitive motivation and Self- Regulated Learning strategies as predictors of academic procrastination among university students". EKB Journal Management System, 25, 8.3, 2019, 263-318. doi: 10.21608/jsu.2019.224678
محمد, . (2019). 'الدافع المعرفي واستراتيجيات التعلم المنظم ذاتيا منبئات بالتسويف الأکاديمي لدى طلاب المرحلة الجامعية Cognitive motivation and Self- Regulated Learning strategies as predictors of academic procrastination among university students', EKB Journal Management System, 25(8.3), pp. 263-318. doi: 10.21608/jsu.2019.224678
محمد, . الدافع المعرفي واستراتيجيات التعلم المنظم ذاتيا منبئات بالتسويف الأکاديمي لدى طلاب المرحلة الجامعية Cognitive motivation and Self- Regulated Learning strategies as predictors of academic procrastination among university students. EKB Journal Management System, 2019; 25(8.3): 263-318. doi: 10.21608/jsu.2019.224678