تفعيل التعليم المدمج وعلاقته بالتوجهات الدافعية للتعلم والعجز المتعلم لدي طالبات البکالوريوس المهني للحضانة ورياض الأطفال Activating blended learning and its relationship to motivational Orientations and learned helplessness to learning among female students of the professional bachelor's degree for nursery and kindergarten
فرغل جابر أحمد, ., على محمد سالم, . (2020). تفعيل التعليم المدمج وعلاقته بالتوجهات الدافعية للتعلم والعجز المتعلم لدي طالبات البکالوريوس المهني للحضانة ورياض الأطفال Activating blended learning and its relationship to motivational Orientations and learned helplessness to learning among female students of the professional bachelor's degree for nursery and kindergarten. EKB Journal Management System, 15(2), 235-276. doi: 10.21608/jkfb.2020.224977
أ.م.د. غادة فرغل جابر أحمد; د. أسماء على محمد سالم. "تفعيل التعليم المدمج وعلاقته بالتوجهات الدافعية للتعلم والعجز المتعلم لدي طالبات البکالوريوس المهني للحضانة ورياض الأطفال Activating blended learning and its relationship to motivational Orientations and learned helplessness to learning among female students of the professional bachelor's degree for nursery and kindergarten". EKB Journal Management System, 15, 2, 2020, 235-276. doi: 10.21608/jkfb.2020.224977
فرغل جابر أحمد, ., على محمد سالم, . (2020). 'تفعيل التعليم المدمج وعلاقته بالتوجهات الدافعية للتعلم والعجز المتعلم لدي طالبات البکالوريوس المهني للحضانة ورياض الأطفال Activating blended learning and its relationship to motivational Orientations and learned helplessness to learning among female students of the professional bachelor's degree for nursery and kindergarten', EKB Journal Management System, 15(2), pp. 235-276. doi: 10.21608/jkfb.2020.224977
فرغل جابر أحمد, ., على محمد سالم, . تفعيل التعليم المدمج وعلاقته بالتوجهات الدافعية للتعلم والعجز المتعلم لدي طالبات البکالوريوس المهني للحضانة ورياض الأطفال Activating blended learning and its relationship to motivational Orientations and learned helplessness to learning among female students of the professional bachelor's degree for nursery and kindergarten. EKB Journal Management System, 2020; 15(2): 235-276. doi: 10.21608/jkfb.2020.224977