أثر برنامج تدريبى عبر الإنترنت فى تطوير إتجاهات معلمى اللغة الإنجليزية بالمرحلة الثانوية نحو التقويم البديل The Impact of a Web-Based Training Programme on Promoting Secondary School EFL Teachers’ Attitudes towards Alternative Assessment
Abdelaziz Farag, M., Hassan Seifeddin, A., Farrag Badawi, M., Mohamed Eldeeb, E. (2021). أثر برنامج تدريبى عبر الإنترنت فى تطوير إتجاهات معلمى اللغة الإنجليزية بالمرحلة الثانوية نحو التقويم البديل The Impact of a Web-Based Training Programme on Promoting Secondary School EFL Teachers’ Attitudes towards Alternative Assessment. EKB Journal Management System, 27(7), 1-44. doi: 10.21608/jsu.2021.228563
Mahmoud Abdelaziz Farag; Ahmed Hassan Seifeddin; Mohamed Farrag Badawi; Eman Mohamed Eldeeb. "أثر برنامج تدريبى عبر الإنترنت فى تطوير إتجاهات معلمى اللغة الإنجليزية بالمرحلة الثانوية نحو التقويم البديل The Impact of a Web-Based Training Programme on Promoting Secondary School EFL Teachers’ Attitudes towards Alternative Assessment". EKB Journal Management System, 27, 7, 2021, 1-44. doi: 10.21608/jsu.2021.228563
Abdelaziz Farag, M., Hassan Seifeddin, A., Farrag Badawi, M., Mohamed Eldeeb, E. (2021). 'أثر برنامج تدريبى عبر الإنترنت فى تطوير إتجاهات معلمى اللغة الإنجليزية بالمرحلة الثانوية نحو التقويم البديل The Impact of a Web-Based Training Programme on Promoting Secondary School EFL Teachers’ Attitudes towards Alternative Assessment', EKB Journal Management System, 27(7), pp. 1-44. doi: 10.21608/jsu.2021.228563
Abdelaziz Farag, M., Hassan Seifeddin, A., Farrag Badawi, M., Mohamed Eldeeb, E. أثر برنامج تدريبى عبر الإنترنت فى تطوير إتجاهات معلمى اللغة الإنجليزية بالمرحلة الثانوية نحو التقويم البديل The Impact of a Web-Based Training Programme on Promoting Secondary School EFL Teachers’ Attitudes towards Alternative Assessment. EKB Journal Management System, 2021; 27(7): 1-44. doi: 10.21608/jsu.2021.228563