تصميم بيئة تعليمية قائمة على التعلم الهجين لتدريس المهارات اليدوية والفنية في ضوء الأبعاد المستقبلية للتربية الفنية لدى الطالبة/المعلمة شعبة رياض الأطفالDesigning an educational environment based on hybrid learning to teach Handmade and Artistic skills in the light of the future dimensions of art education for student / teacher in kindergarten
يسى, . (2021). تصميم بيئة تعليمية قائمة على التعلم الهجين لتدريس المهارات اليدوية والفنية في ضوء الأبعاد المستقبلية للتربية الفنية لدى الطالبة/المعلمة شعبة رياض الأطفالDesigning an educational environment based on hybrid learning to teach Handmade and Artistic skills in the light of the future dimensions of art education for student / teacher in kindergarten. EKB Journal Management System, 27(8.3), 193-239. doi: 10.21608/jsu.2021.236254
سامية نصيف توفيق يسى. "تصميم بيئة تعليمية قائمة على التعلم الهجين لتدريس المهارات اليدوية والفنية في ضوء الأبعاد المستقبلية للتربية الفنية لدى الطالبة/المعلمة شعبة رياض الأطفالDesigning an educational environment based on hybrid learning to teach Handmade and Artistic skills in the light of the future dimensions of art education for student / teacher in kindergarten". EKB Journal Management System, 27, 8.3, 2021, 193-239. doi: 10.21608/jsu.2021.236254
يسى, . (2021). 'تصميم بيئة تعليمية قائمة على التعلم الهجين لتدريس المهارات اليدوية والفنية في ضوء الأبعاد المستقبلية للتربية الفنية لدى الطالبة/المعلمة شعبة رياض الأطفالDesigning an educational environment based on hybrid learning to teach Handmade and Artistic skills in the light of the future dimensions of art education for student / teacher in kindergarten', EKB Journal Management System, 27(8.3), pp. 193-239. doi: 10.21608/jsu.2021.236254
يسى, . تصميم بيئة تعليمية قائمة على التعلم الهجين لتدريس المهارات اليدوية والفنية في ضوء الأبعاد المستقبلية للتربية الفنية لدى الطالبة/المعلمة شعبة رياض الأطفالDesigning an educational environment based on hybrid learning to teach Handmade and Artistic skills in the light of the future dimensions of art education for student / teacher in kindergarten. EKB Journal Management System, 2021; 27(8.3): 193-239. doi: 10.21608/jsu.2021.236254