الإسهام النسبي للدافع المعرفي في التنبؤ بالثقة بالنفس والذکاء الناجح لدى طلاب الجامعة The Relative Contribution of Cognitive Motivation in Predicting Self-Confidence and Successful Intelligence Among University Students
حسن على عبده, . (2022). الإسهام النسبي للدافع المعرفي في التنبؤ بالثقة بالنفس والذکاء الناجح لدى طلاب الجامعة The Relative Contribution of Cognitive Motivation in Predicting Self-Confidence and Successful Intelligence Among University Students. EKB Journal Management System, 29(1), 985-1130. doi: 10.21608/jsh.2022.242599
مى حسن على عبده. "الإسهام النسبي للدافع المعرفي في التنبؤ بالثقة بالنفس والذکاء الناجح لدى طلاب الجامعة The Relative Contribution of Cognitive Motivation in Predicting Self-Confidence and Successful Intelligence Among University Students". EKB Journal Management System, 29, 1, 2022, 985-1130. doi: 10.21608/jsh.2022.242599
حسن على عبده, . (2022). 'الإسهام النسبي للدافع المعرفي في التنبؤ بالثقة بالنفس والذکاء الناجح لدى طلاب الجامعة The Relative Contribution of Cognitive Motivation in Predicting Self-Confidence and Successful Intelligence Among University Students', EKB Journal Management System, 29(1), pp. 985-1130. doi: 10.21608/jsh.2022.242599
حسن على عبده, . الإسهام النسبي للدافع المعرفي في التنبؤ بالثقة بالنفس والذکاء الناجح لدى طلاب الجامعة The Relative Contribution of Cognitive Motivation in Predicting Self-Confidence and Successful Intelligence Among University Students. EKB Journal Management System, 2022; 29(1): 985-1130. doi: 10.21608/jsh.2022.242599