درجة استخدام الواقع المعزز في تدريس العلوم بالمرحلة الثانوية من وجهة نظر المشرفات والمعلمات في مدينة الطائف The Degree of Using Augmented Reality in Teaching Science at the Secondary Stage from the Perspective of Female Supervisors and Teachers in Taif
آل زياد, . (2022). درجة استخدام الواقع المعزز في تدريس العلوم بالمرحلة الثانوية من وجهة نظر المشرفات والمعلمات في مدينة الطائف The Degree of Using Augmented Reality in Teaching Science at the Secondary Stage from the Perspective of Female Supervisors and Teachers in Taif. EKB Journal Management System, 29(1), 2297-2386. doi: 10.21608/jsh.2022.242638
فوزية آل زياد. "درجة استخدام الواقع المعزز في تدريس العلوم بالمرحلة الثانوية من وجهة نظر المشرفات والمعلمات في مدينة الطائف The Degree of Using Augmented Reality in Teaching Science at the Secondary Stage from the Perspective of Female Supervisors and Teachers in Taif". EKB Journal Management System, 29, 1, 2022, 2297-2386. doi: 10.21608/jsh.2022.242638
آل زياد, . (2022). 'درجة استخدام الواقع المعزز في تدريس العلوم بالمرحلة الثانوية من وجهة نظر المشرفات والمعلمات في مدينة الطائف The Degree of Using Augmented Reality in Teaching Science at the Secondary Stage from the Perspective of Female Supervisors and Teachers in Taif', EKB Journal Management System, 29(1), pp. 2297-2386. doi: 10.21608/jsh.2022.242638
آل زياد, . درجة استخدام الواقع المعزز في تدريس العلوم بالمرحلة الثانوية من وجهة نظر المشرفات والمعلمات في مدينة الطائف The Degree of Using Augmented Reality in Teaching Science at the Secondary Stage from the Perspective of Female Supervisors and Teachers in Taif. EKB Journal Management System, 2022; 29(1): 2297-2386. doi: 10.21608/jsh.2022.242638