"برنامج قائم على مدخل الأحداث الجارية في مادة التربية الوطنية لتنمية وعي طلاب المرحلة الثانوية ذوي الاحتياجات الخاصة بحقوقهم واتجاهاتهم نحوها " "A program based on the Current Events Approach in the subject of National Education to develop the Awareness of Secondary School Students with Special Needs of their Rights and their Attitudes towards them."
abdelhady, A. (2022). "برنامج قائم على مدخل الأحداث الجارية في مادة التربية الوطنية لتنمية وعي طلاب المرحلة الثانوية ذوي الاحتياجات الخاصة بحقوقهم واتجاهاتهم نحوها " "A program based on the Current Events Approach in the subject of National Education to develop the Awareness of Secondary School Students with Special Needs of their Rights and their Attitudes towards them.". EKB Journal Management System, 7(10), 1-92. doi: 10.21608/ijcte.2022.140978.1051
abeer abdelhady. ""برنامج قائم على مدخل الأحداث الجارية في مادة التربية الوطنية لتنمية وعي طلاب المرحلة الثانوية ذوي الاحتياجات الخاصة بحقوقهم واتجاهاتهم نحوها " "A program based on the Current Events Approach in the subject of National Education to develop the Awareness of Secondary School Students with Special Needs of their Rights and their Attitudes towards them."". EKB Journal Management System, 7, 10, 2022, 1-92. doi: 10.21608/ijcte.2022.140978.1051
abdelhady, A. (2022). '"برنامج قائم على مدخل الأحداث الجارية في مادة التربية الوطنية لتنمية وعي طلاب المرحلة الثانوية ذوي الاحتياجات الخاصة بحقوقهم واتجاهاتهم نحوها " "A program based on the Current Events Approach in the subject of National Education to develop the Awareness of Secondary School Students with Special Needs of their Rights and their Attitudes towards them."', EKB Journal Management System, 7(10), pp. 1-92. doi: 10.21608/ijcte.2022.140978.1051
abdelhady, A. "برنامج قائم على مدخل الأحداث الجارية في مادة التربية الوطنية لتنمية وعي طلاب المرحلة الثانوية ذوي الاحتياجات الخاصة بحقوقهم واتجاهاتهم نحوها " "A program based on the Current Events Approach in the subject of National Education to develop the Awareness of Secondary School Students with Special Needs of their Rights and their Attitudes towards them.". EKB Journal Management System, 2022; 7(10): 1-92. doi: 10.21608/ijcte.2022.140978.1051