فاعلية منهج مقترح فى الفيزياء قائم على أبعاد التنمية المستدامة لتنمية الاتجاه نحو المهنة لدى طلاب المعهد الفنى للبصريات" "Effectiveness of A Proposed Curriculum of Physics based on The Dimensions of Sustainable Development to Develop Attitude towards the Profession forStudents of The Technical Institute of Optics"
زغيب, ., الموجي, ., عفيفي, . (2022). فاعلية منهج مقترح فى الفيزياء قائم على أبعاد التنمية المستدامة لتنمية الاتجاه نحو المهنة لدى طلاب المعهد الفنى للبصريات" "Effectiveness of A Proposed Curriculum of Physics based on The Dimensions of Sustainable Development to Develop Attitude towards the Profession forStudents of The Technical Institute of Optics". EKB Journal Management System, 7(10), 333-368. doi: 10.21608/ijcte.2022.131828.1044
ايمان فاروق على احمد زغيب; أماني الموجي; اميمة عفيفي. "فاعلية منهج مقترح فى الفيزياء قائم على أبعاد التنمية المستدامة لتنمية الاتجاه نحو المهنة لدى طلاب المعهد الفنى للبصريات" "Effectiveness of A Proposed Curriculum of Physics based on The Dimensions of Sustainable Development to Develop Attitude towards the Profession forStudents of The Technical Institute of Optics"". EKB Journal Management System, 7, 10, 2022, 333-368. doi: 10.21608/ijcte.2022.131828.1044
زغيب, ., الموجي, ., عفيفي, . (2022). 'فاعلية منهج مقترح فى الفيزياء قائم على أبعاد التنمية المستدامة لتنمية الاتجاه نحو المهنة لدى طلاب المعهد الفنى للبصريات" "Effectiveness of A Proposed Curriculum of Physics based on The Dimensions of Sustainable Development to Develop Attitude towards the Profession forStudents of The Technical Institute of Optics"', EKB Journal Management System, 7(10), pp. 333-368. doi: 10.21608/ijcte.2022.131828.1044
زغيب, ., الموجي, ., عفيفي, . فاعلية منهج مقترح فى الفيزياء قائم على أبعاد التنمية المستدامة لتنمية الاتجاه نحو المهنة لدى طلاب المعهد الفنى للبصريات" "Effectiveness of A Proposed Curriculum of Physics based on The Dimensions of Sustainable Development to Develop Attitude towards the Profession forStudents of The Technical Institute of Optics". EKB Journal Management System, 2022; 7(10): 333-368. doi: 10.21608/ijcte.2022.131828.1044