تقويم أنشطة كتب العلوم للطلبة ذوي الإعاقة الفكرية بمعاهد وبرامج التربية الخاصة في ضوء المهارات الحياتية بالمملكة العربية السعودية Evaluating Science Book Activities for Students with Intellectual Disabilities in Special Education Institutes and Programs in Light of Life Skills in the Kingdom of Saudi Arabia
العبود, ., كسنــاوي, . (2022). تقويم أنشطة كتب العلوم للطلبة ذوي الإعاقة الفكرية بمعاهد وبرامج التربية الخاصة في ضوء المهارات الحياتية بالمملكة العربية السعودية Evaluating Science Book Activities for Students with Intellectual Disabilities in Special Education Institutes and Programs in Light of Life Skills in the Kingdom of Saudi Arabia. EKB Journal Management System, 11(11), 135-182. doi: 10.21608/jeor.2022.248768
شروق سعد محمد العبود; نهـــاد محمــود كسنــاوي. "تقويم أنشطة كتب العلوم للطلبة ذوي الإعاقة الفكرية بمعاهد وبرامج التربية الخاصة في ضوء المهارات الحياتية بالمملكة العربية السعودية Evaluating Science Book Activities for Students with Intellectual Disabilities in Special Education Institutes and Programs in Light of Life Skills in the Kingdom of Saudi Arabia". EKB Journal Management System, 11, 11, 2022, 135-182. doi: 10.21608/jeor.2022.248768
العبود, ., كسنــاوي, . (2022). 'تقويم أنشطة كتب العلوم للطلبة ذوي الإعاقة الفكرية بمعاهد وبرامج التربية الخاصة في ضوء المهارات الحياتية بالمملكة العربية السعودية Evaluating Science Book Activities for Students with Intellectual Disabilities in Special Education Institutes and Programs in Light of Life Skills in the Kingdom of Saudi Arabia', EKB Journal Management System, 11(11), pp. 135-182. doi: 10.21608/jeor.2022.248768
العبود, ., كسنــاوي, . تقويم أنشطة كتب العلوم للطلبة ذوي الإعاقة الفكرية بمعاهد وبرامج التربية الخاصة في ضوء المهارات الحياتية بالمملكة العربية السعودية Evaluating Science Book Activities for Students with Intellectual Disabilities in Special Education Institutes and Programs in Light of Life Skills in the Kingdom of Saudi Arabia. EKB Journal Management System, 2022; 11(11): 135-182. doi: 10.21608/jeor.2022.248768