دور وسائل الاتصال الحديثة في تشکيل اتجاهات الجمهور الخارجي نحو المؤسسات الخدمية »دراسة ميدانية على شرکات الاتصال في الجمهورية اليمنية« The role of modern means of communication in shaping the external public’s attitudes towards service organizations “A field study on communication companies in the Republic of Yemen”
وادي, . (2024). دور وسائل الاتصال الحديثة في تشکيل اتجاهات الجمهور الخارجي نحو المؤسسات الخدمية »دراسة ميدانية على شرکات الاتصال في الجمهورية اليمنية« The role of modern means of communication in shaping the external public’s attitudes towards service organizations “A field study on communication companies in the Republic of Yemen”. EKB Journal Management System, 12(97), 271-320. doi: 10.21608/mercj.2022.146584.1307
جهاد علي محمد وادي. "دور وسائل الاتصال الحديثة في تشکيل اتجاهات الجمهور الخارجي نحو المؤسسات الخدمية »دراسة ميدانية على شرکات الاتصال في الجمهورية اليمنية« The role of modern means of communication in shaping the external public’s attitudes towards service organizations “A field study on communication companies in the Republic of Yemen”". EKB Journal Management System, 12, 97, 2024, 271-320. doi: 10.21608/mercj.2022.146584.1307
وادي, . (2024). 'دور وسائل الاتصال الحديثة في تشکيل اتجاهات الجمهور الخارجي نحو المؤسسات الخدمية »دراسة ميدانية على شرکات الاتصال في الجمهورية اليمنية« The role of modern means of communication in shaping the external public’s attitudes towards service organizations “A field study on communication companies in the Republic of Yemen”', EKB Journal Management System, 12(97), pp. 271-320. doi: 10.21608/mercj.2022.146584.1307
وادي, . دور وسائل الاتصال الحديثة في تشکيل اتجاهات الجمهور الخارجي نحو المؤسسات الخدمية »دراسة ميدانية على شرکات الاتصال في الجمهورية اليمنية« The role of modern means of communication in shaping the external public’s attitudes towards service organizations “A field study on communication companies in the Republic of Yemen”. EKB Journal Management System, 2024; 12(97): 271-320. doi: 10.21608/mercj.2022.146584.1307