استخدام الاتصالات التفاعلية بإدارات العلاقات العامة وأثرها علي أداء شرکات التسويق العقاري Using the interactive communication in public relation departments and its impact on the Real Estate marketing companies performance.
زهران, . (2022). استخدام الاتصالات التفاعلية بإدارات العلاقات العامة وأثرها علي أداء شرکات التسويق العقاري Using the interactive communication in public relation departments and its impact on the Real Estate marketing companies performance.. EKB Journal Management System, 70(70), 1-1. doi: 10.21608/artman.2021.100784.1403
علاء زهران. "استخدام الاتصالات التفاعلية بإدارات العلاقات العامة وأثرها علي أداء شرکات التسويق العقاري Using the interactive communication in public relation departments and its impact on the Real Estate marketing companies performance.". EKB Journal Management System, 70, 70, 2022, 1-1. doi: 10.21608/artman.2021.100784.1403
زهران, . (2022). 'استخدام الاتصالات التفاعلية بإدارات العلاقات العامة وأثرها علي أداء شرکات التسويق العقاري Using the interactive communication in public relation departments and its impact on the Real Estate marketing companies performance.', EKB Journal Management System, 70(70), pp. 1-1. doi: 10.21608/artman.2021.100784.1403
زهران, . استخدام الاتصالات التفاعلية بإدارات العلاقات العامة وأثرها علي أداء شرکات التسويق العقاري Using the interactive communication in public relation departments and its impact on the Real Estate marketing companies performance.. EKB Journal Management System, 2022; 70(70): 1-1. doi: 10.21608/artman.2021.100784.1403