برنامج ترويح فني باستخدام السيکو دراما للحد من خواء المعني للتلاميذ المکفوفين An artistic recreation program using psychodrama to reduce the emptiness of meaning for blind students
باشا, . (2022). برنامج ترويح فني باستخدام السيکو دراما للحد من خواء المعني للتلاميذ المکفوفين An artistic recreation program using psychodrama to reduce the emptiness of meaning for blind students. EKB Journal Management System, 6(2), 162-185. doi: 10.21608/mkod.2022.146396.1134
فاطمه باشا. "برنامج ترويح فني باستخدام السيکو دراما للحد من خواء المعني للتلاميذ المکفوفين An artistic recreation program using psychodrama to reduce the emptiness of meaning for blind students". EKB Journal Management System, 6, 2, 2022, 162-185. doi: 10.21608/mkod.2022.146396.1134
باشا, . (2022). 'برنامج ترويح فني باستخدام السيکو دراما للحد من خواء المعني للتلاميذ المکفوفين An artistic recreation program using psychodrama to reduce the emptiness of meaning for blind students', EKB Journal Management System, 6(2), pp. 162-185. doi: 10.21608/mkod.2022.146396.1134
باشا, . برنامج ترويح فني باستخدام السيکو دراما للحد من خواء المعني للتلاميذ المکفوفين An artistic recreation program using psychodrama to reduce the emptiness of meaning for blind students. EKB Journal Management System, 2022; 6(2): 162-185. doi: 10.21608/mkod.2022.146396.1134