دراسة مقارنة لتطبيق مدخل مشاركة المدرسة للمدرسة في جمهورية الصين الشعبية وإنجلترا، وإمكان الإفادة منها في تحسين المدارس المصريةA comparative study of Applying School to School Collaboration Approach in the People's Republic of China and England, and the possibility of benefiting from it to improve Egyptian schools
(2021). دراسة مقارنة لتطبيق مدخل مشاركة المدرسة للمدرسة في جمهورية الصين الشعبية وإنجلترا، وإمكان الإفادة منها في تحسين المدارس المصريةA comparative study of Applying School to School Collaboration Approach in the People's Republic of China and England, and the possibility of benefiting from it to improve Egyptian schools. EKB Journal Management System, 27(10.3), 177-293. doi: 10.21608/jsu.2021.273315
. "دراسة مقارنة لتطبيق مدخل مشاركة المدرسة للمدرسة في جمهورية الصين الشعبية وإنجلترا، وإمكان الإفادة منها في تحسين المدارس المصريةA comparative study of Applying School to School Collaboration Approach in the People's Republic of China and England, and the possibility of benefiting from it to improve Egyptian schools". EKB Journal Management System, 27, 10.3, 2021, 177-293. doi: 10.21608/jsu.2021.273315
(2021). 'دراسة مقارنة لتطبيق مدخل مشاركة المدرسة للمدرسة في جمهورية الصين الشعبية وإنجلترا، وإمكان الإفادة منها في تحسين المدارس المصريةA comparative study of Applying School to School Collaboration Approach in the People's Republic of China and England, and the possibility of benefiting from it to improve Egyptian schools', EKB Journal Management System, 27(10.3), pp. 177-293. doi: 10.21608/jsu.2021.273315
دراسة مقارنة لتطبيق مدخل مشاركة المدرسة للمدرسة في جمهورية الصين الشعبية وإنجلترا، وإمكان الإفادة منها في تحسين المدارس المصريةA comparative study of Applying School to School Collaboration Approach in the People's Republic of China and England, and the possibility of benefiting from it to improve Egyptian schools. EKB Journal Management System, 2021; 27(10.3): 177-293. doi: 10.21608/jsu.2021.273315