دراسة مقارنة لتطبيق مدخل مشاركة المدرسة للمدرسة في جمهورية الصين الشعبية وإنجلترا، وإمكان الإفادة منها في تحسين المدارس المصرية A comparative study of Applying School to School Collaboration Approach in the People›s Republic of China and England، and the possibility of benefiting from it to improve Egyptian schools
حسانين, . (2021). دراسة مقارنة لتطبيق مدخل مشاركة المدرسة للمدرسة في جمهورية الصين الشعبية وإنجلترا، وإمكان الإفادة منها في تحسين المدارس المصرية A comparative study of Applying School to School Collaboration Approach in the People›s Republic of China and England، and the possibility of benefiting from it to improve Egyptian schools. EKB Journal Management System, 27(10.4), 107-224. doi: 10.21608/jsu.2021.273348
محمود حسن إسماعيل حسانين. "دراسة مقارنة لتطبيق مدخل مشاركة المدرسة للمدرسة في جمهورية الصين الشعبية وإنجلترا، وإمكان الإفادة منها في تحسين المدارس المصرية A comparative study of Applying School to School Collaboration Approach in the People›s Republic of China and England، and the possibility of benefiting from it to improve Egyptian schools". EKB Journal Management System, 27, 10.4, 2021, 107-224. doi: 10.21608/jsu.2021.273348
حسانين, . (2021). 'دراسة مقارنة لتطبيق مدخل مشاركة المدرسة للمدرسة في جمهورية الصين الشعبية وإنجلترا، وإمكان الإفادة منها في تحسين المدارس المصرية A comparative study of Applying School to School Collaboration Approach in the People›s Republic of China and England، and the possibility of benefiting from it to improve Egyptian schools', EKB Journal Management System, 27(10.4), pp. 107-224. doi: 10.21608/jsu.2021.273348
حسانين, . دراسة مقارنة لتطبيق مدخل مشاركة المدرسة للمدرسة في جمهورية الصين الشعبية وإنجلترا، وإمكان الإفادة منها في تحسين المدارس المصرية A comparative study of Applying School to School Collaboration Approach in the People›s Republic of China and England، and the possibility of benefiting from it to improve Egyptian schools. EKB Journal Management System, 2021; 27(10.4): 107-224. doi: 10.21608/jsu.2021.273348