فعالية إستخدام إستراتيجية الدعائم التعليمية علي التحصيل المعرفي ومستوى الأداء لمهاراتى100م عدو والتمرير من اعلى بدرس التربية الرياضية The effectiveness of using the educational props strategy on the cognitive achievement and performance level of my skills 100 m sprint and passing from the top in the physical education lesson
سلامة, ., سليمان, ., أحمد, . (2022). فعالية إستخدام إستراتيجية الدعائم التعليمية علي التحصيل المعرفي ومستوى الأداء لمهاراتى100م عدو والتمرير من اعلى بدرس التربية الرياضية The effectiveness of using the educational props strategy on the cognitive achievement and performance level of my skills 100 m sprint and passing from the top in the physical education lesson. EKB Journal Management System, 7(2), 259-287. doi: 10.21608/mkod.2022.152553.1146
جمال احمد سلامة; أحمد سليمان; عز أحمد. "فعالية إستخدام إستراتيجية الدعائم التعليمية علي التحصيل المعرفي ومستوى الأداء لمهاراتى100م عدو والتمرير من اعلى بدرس التربية الرياضية The effectiveness of using the educational props strategy on the cognitive achievement and performance level of my skills 100 m sprint and passing from the top in the physical education lesson". EKB Journal Management System, 7, 2, 2022, 259-287. doi: 10.21608/mkod.2022.152553.1146
سلامة, ., سليمان, ., أحمد, . (2022). 'فعالية إستخدام إستراتيجية الدعائم التعليمية علي التحصيل المعرفي ومستوى الأداء لمهاراتى100م عدو والتمرير من اعلى بدرس التربية الرياضية The effectiveness of using the educational props strategy on the cognitive achievement and performance level of my skills 100 m sprint and passing from the top in the physical education lesson', EKB Journal Management System, 7(2), pp. 259-287. doi: 10.21608/mkod.2022.152553.1146
سلامة, ., سليمان, ., أحمد, . فعالية إستخدام إستراتيجية الدعائم التعليمية علي التحصيل المعرفي ومستوى الأداء لمهاراتى100م عدو والتمرير من اعلى بدرس التربية الرياضية The effectiveness of using the educational props strategy on the cognitive achievement and performance level of my skills 100 m sprint and passing from the top in the physical education lesson. EKB Journal Management System, 2022; 7(2): 259-287. doi: 10.21608/mkod.2022.152553.1146